ספרו לי על האירוע שלכם

לשריון תאריך ולשיחת ייעוץ אישית איתי ללא התחייבות השאירו כאן הודעה



    או התקשרו אלי לישיר
    054-751-4061
    בין השעות 9:00-18:00
    לחצו כאן לקרוא עוד אודות האחריות להתלהבות האורחים
    שירותי קייטרינג לאירועי בת מצווה וימי הולדת קיימים כבר שנים רבות, אך שירותי קייטרינג המציעים מגשי אירוח מוכנים להגשה מיידית ניתן לראות רק בשנים האחרונות. שיטת ההכנה הזו מקורה בצרפת והיא מתמקדת בצורך של כל מארח לחסוך בזמן ההכנה של האוכל לאורחים ובדרך ההגשה. בנוסף, מגשי האוכל לבת מצווה ולאירועים משפחתיים מייתרים את הצורך בישיבה מול שולחנות אירוח ומאפשרים גמישות רבה לאירוח המשפחתי.
    איך שיטת מגשי האוכל לאירועים עובדת? 
    המארחים מזמינים מגשי אוכל לפי בחירה מסוגי המגשים השונים כגון אוכל אסייתי, אוכל מזרח תיכוני, אוכל אירופאי ומוסיפים לפי הצורך מגשי קינוחים של פטיפורים המתאימים לכל אירוע.
    מגשי אוכל ליום הולדת 40 כולל פטיפורים
    החלטתם לערוך לבן או לבת הזוג מסיבת יום הולדת 40 בבית? עשיתם את הבחירה הנכונה. בעזרת מגשי אוכל ליום הולדת 40, ארגון האירוע יהיה עבורכם קל ופשוט. אתם יוצרים קשר עם שירותי קייטרינג המציעים מגשי שף לאירועים ומזמינים מספר מגשים בהתאם למספר האורחים שאתם מעוניינים להזמין. מגשי השף יהיו הדבר הנכון ביותר להזמין לאירוע יום הולדת בבית ויקלו עליכם את ההכנות לאירוע.
    מה המחירים לאוכל ליום הולדת 40 בבית?
    המחירים למגשי השף המוכנים תלויים בסוגי האוכל שאתם מעוניינים להזמין וכמובן בכמות. לאחר שקבעתם כמה אנשים יוזמנו לאירוע, תוכלו לקבל הצעת מחיר לאוכל ליום הולדת 40 בבית שלכם.
    אוכל ליום הולדת 50 חלבי
    אם אתם חוגגים יום הולדת 50 ואתם מעוניינים בשירותי קייטרינג של אוכל חלבי, תוכלו להזמין מגשי אוכל ליום הולדת 50 שלכם ולבקש מהשף שהמנות במגשים יהיו חלביות
    בלבד.
    שירותי קייטרינג מומלצים
    שירות הקייטרינג הטוב ביותר לאירוע יום ההולדת שלכם, הוא שירות הקייטרינג של השף בקופסא. השף בקופסא מציע ללקוחותיו מגשי אוכל איכותיים המוכנים להגשה ועשויים
    בידי שף מקצועי בעל ניסיון בין-לאומי. השף בקופסא מציעים מגשי אוכל לבת מצווה, לימי הולדת למבוגרים ולכל אירוע חשוב ומיוחד הנערך בבית או באולם.
    הזמנת מגשי אוכל לבת מצווה דרך שירותי הקייטרינג האיכותיים של השף בקופסא
    על מנת שהשף בקופסא יוכלו לשמור את התאריך לאירוע שלכם, מומלץ לפנות כבר עכשיו לצוות השף בקופסא ולבחור מגשי שף לאירוע.

    ספרו לי על האירוע שלכם

    לשריון תאריך ולשיחת ייעוץ אישית איתי ללא התחייבות השאירו כאן הודעה



      או התקשרו אלי לישיר
      054-751-4061
      בין השעות 9:00-18:00