ספרו לי על האירוע שלכם

לשריון תאריך ולשיחת ייעוץ אישית איתי ללא התחייבות השאירו כאן הודעה



    או התקשרו אלי לישיר
    054-751-4061
    בין השעות 9:00-18:00
    לחצו כאן לקרוא עוד אודות האחריות להתלהבות האורחים

    זהו, הגיע היום המרגש שהוא יומו של בנכם. יום ההגעה למצוות. אתם מסוג אלו שאוהבים ארועים יותר אינטימיים. יש לכם משפחה וחברים אבל אתם רוצים להתמקד יותר בבנכם ובארוע המרגש אותו הוא עומד לעבור, במסיבת הבר מיצווה שלו, ולא בכל הבאלגן שמלווה ארוע בחוץ בו צריך לשכור גן ארועים או אולם, להוציע עשרות אלפי שקלים, להזמין אנשים שאף פעם לא ראיתם וכמעט בטוח אף פעם לא תראו ובסוף הארוע תרגישו רקים מבפנים, עייפים ועם נפילת המתח שמגיעה לאחר כל ארוע מסוג זה.

    החלטתם על בר מיצווה בבית. אין כמו ארועים אינטימיים שכולם מכירים את כולם, האוירה כיפית ושמחה והכי חשוב, אתם לא צריכים לשבור תוכנית חסכון בכדי לקיימו. חשבתם על להזמין 20 או 30 אנשים. אולי קצת יותר, צלם וזהו. זוהי המסיבה אחרי העלייה לתורה.

    אז מה עושים עם האוכל? הכי חשוב הוא האוכל. אותו יזכרו האורחים הכי הרבה ואיכותו תקבע את איכות האירוע. ישנה האפשרות לבשל. גם אם את או אתה אוהבים לבשל, אז עוד פעם בר מיצווה בבית ל30 איש זה אומר התארגנות מטורפת ובזבוז זמן ומשאבים רק בשביל זה. ואם אתם לא אוהבים לבשל או המטבח לא ערוך לכך, אז יותר גרוע.

    האופציה השנייה היא כיבוד לבר מיצווה בבית. וכשאני אומר כיבוד לבר מצווה אני לא מדבר על סנדוויצ'ים ועוגה. אלא על משהו ברמה עולמית. זהו הרי יומו החשוב של בנכם. אז מה עושים? מתיישבים ליד המחשב ומתחילים לחפש. עולים שמות של חברות קייטרינג אבל כולם  נראות לכם משום מה אותו הדבר. בכלל, הם יותר מכוונות לקהל גדול וארועים גדולים. אך ישנן חברות קייטרינג מיוחדות. אחת מהן שניתן לציין היא השף בקופסה. חברה זאת מציעה תפריט כיבודים וכיבוד לבר מיצווה ברמה מעולה. והיא חברה שכל מהות הקמתה היתה לספק את הצורך הזה של מתן פתרון לכם, אלו שמחפשים כיבוד לבר מיצווה לבית אבל ברמה הכי גבוהה שניתן לקבל. השף בקופסה היא חברה בעלת נסיון עשיר ועשרות לקוחות מרוצים. אם החלטתם על בר מיצווה בבית ונראה לי שהחלטתם על בר מיצווה בבית אז השף בקופסה היא הפיתרון האולטימטיבי בשבילכם.

    ספרו לי על האירוע שלכם

    לשריון תאריך ולשיחת ייעוץ אישית איתי ללא התחייבות השאירו כאן הודעה



      או התקשרו אלי לישיר
      054-751-4061
      בין השעות 9:00-18:00