ספרו לי על האירוע שלכם

לשריון תאריך ולשיחת ייעוץ אישית איתי ללא התחייבות השאירו כאן הודעה



    או התקשרו אלי לישיר
    054-751-4061
    בין השעות 9:00-18:00
    לחצו כאן לקרוא עוד אודות האחריות להתלהבות האורחים

    בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים לחגוג את האירועים שלהם בבית. כן, הבית שלנו, המקום הטבעי שלנו, הוא ללא ספק מיקום מצוין לאירוע משמח. מסיבת יומולדת בבית היא דרך מצוינת להקל על עצמנו גם מבחינה כלכלית וגם להוריד ממפלס הלחץ, שכן, אין כמו בבית. כאשר אנו בוחרים לחגוג מסיבת יומולדת בבית אנו צריכים לתכנן את האירוע היטב. אחרי הכל מסיבת יומולדת בבית שלנו אומרת הכנסת האורחים אל המקום הפרטי שלנו, אל הסגנון והעיצוב שבחרנו לחיים הפרטיים שלנו.

    מסיבת יומולדת בבית

    כאשר לקחנו את ההחלטה לחגוג מסיבת יום הולדת בבית, יש לכך המון יתרונות אך בד בבד גם המון פרטים שכדאי לשים אליהם לב ולהיערך מראש בהתאם. קודם כל חשוב להבין האם החצר שלנו, המרפסת שלנו או פנים הבית שלנו יהיו הלוקיישן המתאים. כמובן שיש לקחת בחשבון את השכנים, גודל הלוקיישן, מזג האוויר הצפוי ועוד. לאחר מכן, יש לבצע רשימה מדויקת ככל הניתן של כמות האורחים הצפויה.

    כאשר אנו חוגגים אירוע במתחם אירועים, הוא מאובזר בכלי הגשה, כלי מאכל, מלצרים, ברמנים ועוד. כל אלו הם הכרח גם באירוע פרטי בבית. זכרו, אירוע בבית אינו בהכרח זול יותר מאירוע באולם חיצוני, אך בוודאות הוא יהיה יותר מתאים לסגנון שלכם, להלך הרוח שלכם ולאווירה שאתם מעוניינים לשדר.

    ישנן שתי אפשרויות עיקריות בכל הנוגע לכלי הגשה, כלים חד פעמיים ( למרות שלאחרונה עוד ועוד אנשים מתנגדים לכך עקב הזיהום הרב לסביבה) והשכרת כלים מחברת השכרה. השף בקופסה מספק לכם את כל הפתרונות לאירוע שלכם, כולל קייטרינג בשבת, השכרת ציוד הגשה והשכרת רהיטים לאירוע. אנחנו אתכם בכל שלב באירוע החל משלב הרעיון ועד למחרת האירוע לקבל מכם פידבק.

    קייטרינג בשבת ליום הולדת 40

    כאשר אתם מדמיינים את האירוע המיוחד שלכם, אתם רוצים לייצר לאורחים שלכם חוויה בלתי נשכחת. השף בקופסה הוא בדיוק אותה חוויה קולינרית שכולם מדברים עליה ביום שאחרי. עם ניסיון עתיר בכל סוגי האירועים ושירותים נלווים כמו הכנת צ'ק ליסטים לאירוע, קייטרינג בשבת וקייטרינג בשבת ליום הולדת 40, השף בקופסה תמיד לשירותכם.

    חשוב לזכור, כאשר אנו בוחרים לחגוג מסיבת יום הולדת בבית, מי שמתווה את אופי האירוע והקצב שלו הוא בעל הבית אז תחייכו ותנו לנו לעזור לכם עם כל השאר.

    ספרו לי על האירוע שלכם

    לשריון תאריך ולשיחת ייעוץ אישית איתי ללא התחייבות השאירו כאן הודעה



      או התקשרו אלי לישיר
      054-751-4061
      בין השעות 9:00-18:00