לאכול בקטן – וליהנות בגדול!

לא משנה באיזה אירוע מדובר, לאוכל באירוע יש תפקיד חשוב ומרכזי מאד בו והוא, כך נדמה פעמים רבות, הפרמטר היחיד שאותו אנו זוכרים מהאירוע עצמו. אוכל משובח במיוחד, המוגש במהלך החתונה, מסיבת בר או בת המצווה או אולי באירוע חברה רב משתתפים, יכול לעשות את ההבדל בין אירוע שכולם ידברו עליו לאירוע מאכזב. זו גם הסיבה מדוע, כשמתכננים אירועים, מקפידים לבחור בשירותי קייטרינג מאיכות גבוהה, המציעים מנות, המתבססות על חומרי גלם טובים ועל מתכונים שמרביתנו אוהבים.

פינגר פוד בשלל צורות וטעמים

הפינגר פוד, אותן מנות קטנות שאפשר לאכול עם הידיים (ומכאן גם שמן), הפכו לפופולאריות מאד בשנים האחרונות, ובמיוחד פינגר פוד חלבי. ניתן למצוא מנות כאלו בכל אירוע כמעט ובכל סדר גודל, אירוע עם מספר רב מאד של משתתפים או אירוע קטן ואינטימי. מנות הפינגר פוד מוגשות בתצורות שונות ובהיותן חלביות לרוב, הן יכולות להכיל שילובים נהדרים וטובים: ירקות מסוגים שונים עם מאפים קטנים ועדינים, גבינות ועוד. אם מעוניינים לשלב פינגר פוד מגשי אירוח, המוצגים על השולחנות במקום האירוע, הם פתרון אידאלי, פתרון אסתטי מאד, המושך את העין ובעיקר – מעורר תיאבון.

לכל אירוע

היופי בפינגר פוד הוא העובדה שהן מתאימות לכל סגנון וסוג של אירוע. מנות קטנות ועדינות אלו מתאימות לאירועים בחורף, אז פעמים רבות בוחרים לשלב בהן בשרים, וגם לאירועים קלילים בקיץ. הן מתאימות לאירועים במקומות סגורים וגם במקומות פתוחים ואפילו בחצר הפרטית הביתית. האפשרויות הן רבות וכל מה שנותר הוא להביא את היצירתיות לידי ביטוי ולהשתמש בחומרי גלם טריים, בעזרתם ניתן ליצור מנות נהדרות ובשלל טעמים. הפינגר פוד יכולות להקדים את המנות העיקריות באירוע, "לפתוח" את התיאבון, וגם להיות חלק מתפריט בסיסי, הכולל מנות שאינן מורכבות, מנות שמעוררות קריאות התפעלות מצד אחד, אך אינן כבדות ויומרניות מדי.

עורכים אירוע בקרוב ורוצים לשלב בו תפריט, הכולל מנות פינגר פוד אלגנטיות בעיצובן ומוצלחות בטעמן? בשף בקופסה היא הכתובת המתאימה לפנות אליה. לפרטים על המנות ועל העלויות, צרו קשר בטלפון 054-7514061