יד של שף
בכל מנה

אירועים ביתיים בהתאמה אישית

קייטרינג לבר-מצווה בבית

לחצו כאן לקרוא עוד אודות האחריות להתלהבות האורחים

קייטרינג לבר-מצווה בבית

יד של שף בכל מנה
קייטרינג לאירועים קטנים בהתאמה אישית

חגיגת בר מצווה בבית זאת בדיוק המומחיות שלנו! אתם תחזרו מבית- הכנסת בשבת לפני הצהריים נרגשים ורעבים, ובבית יחכה לכם מזנון מפואר מלא מעדנים טריים שהוכנו זה עתה (כן, בשבת בבוקר!).

לא תפסיקו לשמוע קריאות התפעלות מהמראה ומהטעם של הארוחה החגיגית, ועל זה אנחנו נותנים אחריות.

מגע של שף בכל מנה

השף בקופסה הוא הפתרון המושלם לבר מצווה בבית. בופה חגיגי ועשיר שמהווה ארוחה מלאה ומשביעה בהגשה אלגנטית וקלילה. אני שולח אלייך מעדני שף שמגיעים טריים ומוכנים להגשה ממש לפני שהאורחים באים, גם בשבת. אם יש צורך, נסדר לך גם מלצרים. עם השף בקופסה אתם יכולים להיות רגועים ובטוחים שהכיבוד יהיה מושלם, כך שאתם תוכלו להסתובב בכיף וליהנות עם האורחים.

איך אנחנו עושים את זה?

עם תפריט שנבנה ולוטש במשך שנים כך שיתאים לצרכים הלוגיסטיים מצד אחד, ומצד שני יבטיח את התמוגגות האורחים. צוות של שפים מיומנים מכין כל מנה בתפריט בעבודת יד בסמוך לשעת ההגשה, תוך הקפדה על הפרטים הקטנים והגדולים.
למעשה, אנחנו כל כך בטוחים במתכון שלנו לאירוע מוצלח, שאנחנו היחידים שנותנים אחריות כספית להתלהבות האורחים באירוע שלך. אין בשוק עוד חברת קייטרינג שנותנת אחריות כזאת!
אם גם אתם מחפשים קייטרינג לבר- מצווה בבית או בת מצווה בית, שיספק לכם כיבוד אלגנטי, טעים , משביע ומרשים, כזה שייצור וואו באירוע ובלי הגזמות, השף בקופסה הוא בדיוק מה שחיפשתם. מאות לקוחות מרוצים כבר סיפרו לנו על הצלחת האירוע. האווירה החגיגית והתלהבות האורחים הגדולים והקטנים. ועל זה כמו שאמרנו, אנחנו אפילו נותנים אחריות.

ספרו לי על האירוע שלכם

לשריון תאריך ולשיחת ייעוץ אישית איתי ללא התחייבות השאירו כאן הודעה



    או התקשרו אלי לישיר
    054-751-4061
    בין השעות 9:00-18:00

    לשריון תאריך לאירוע ומידע נוסף, השאירו פרטים והשף יחזור אליכם

      לקבלת הצעת מחיר ללא שיחה

      אנחנו רוצים לשמוע על האירוע שלך. התקשרו עוד היום לברר פניות בתאריך האירוע שלכם. בשיחת ייעוץ אישית – חינם וללא כל התחייבות – נבדוק יחד אם השף בקופסה הוא הפתרון המתאים לאירוע בר/בת מצווה מושלם עבורך.

      אפרת שביט
      14/05/2023

      בשיחת טלפון עם יובל, ידעתי שמצאתי את האדם שיהיה אחראי לקייטרינג בבר המצווה של בני. השקט, המקצועיות והסבלנות היו משיחת הטלפון ועד לסוף הבר מצווה עם הצוות שהיה אחראי( 2 בחורות מקסימות ומקצועיות). האוכל היה הכי טעים שיש , צבעוני והמגוון ענה על הצרכים של כולם. ממליצה בחום ומחכה כבר לפעם הבאה שנקיים ארוע כי נושא הקייטרינג כבר סגור:-). קל להמליץ על איכות ומקצועיות שכזו.

      Tal Martinotti
      31/03/2023

      התקלנו את יובל בהתראה של מספר ימים לאירוע של 25 אנשים. הוא עשה מעל ומעבר, במקצועיות שיא לתת לנו מענה לצרכים ולדרישות של האירוע. ביום האירוע עצמו הקדים להגיע, עבד ועזר בסבלנות וברוח נעימה ומרגיעה. האוכל עצמו היה אסטתי, מוקפד והכי חשוב - טעים ברמות.

      Lior Lahan
      26/02/2023

      אירוע בר מצווה שבת בצהריים. האוכל היה פשוט מצויין, גם הפטיפורים , גם הסלטים והלחמים וגם העיקריות. הקינוחים בכלל היה ׳הצגה׳ , פשוט מצויין.

      Sarit Hershkovitz
      23/12/2022

      אוכל מעולה, מוגש יפה, טעים ומכובד. יתרון גדול שנותן פתרון גם לימי שבת. הרבה אפשרויות לבחור מהן. תודה !

      שאלות נפוצות

      כשחוגגים בר מצווה בבית הכיבוד חייב להשביע. בשונה מבקייטרינג לאירועים קטנים רגיל, התפריט של השף בנוי באופן לא סטנדרטי, ולכן יש לקוחות שחוששים כשקוראים את התפריט בפעם הראשונה – אולי זה לא מספיק אוכל? אבל תמיד לאחר האירוע, הם מספרים לי איזה שפע היה.יש בתפריט את כל מה שצריך בארוחה גדולה ומשביעה, רק בצורת הגשה שונה, שמאפשרת למארח להגיש בופה ממש מרשים, בלי “להיתקע” במטבח במהלך האירוע, ובלי צורך בטבחים שיסתובבו לו בבית

      באירועים קטנים של 20 עד 40 אורחים שמגישים בהם ארוחה מלאה , האוכל מגיע על ידי שף שלנו. השף יעזור לארגן את כל מה שקשור באוכל: להעביר סלטים לקערות, לפרוס קישים, לסדר את האוכל על השולחן, ולארגן איתך את החימומים (אם יש). השף ילך כשהכל מאורגן כחצי שעה לפני שהאורחים יגיעו .
      התשלום עבור השירות הזה מגולם בדמי המשלוח.

      באירועים דגולים יותר(מעל 40 איש) אני ממליץ להיעזר במלצרים (שאנחנו יכולים לשדך לכם). השף שמביא את האוכל יעזור למלצרים לארגן את האוכל ויתדרך אותם.

      המלצרים ידאגו במהלך האירוע לתפעל את האוכל, להגיש את השתייה, לפנות, לסדר ובאופן כללי לדאוג שהמארח יוכל להתפנות לאורחים. כבונוס- הם יחזירו את הבית לקדמותו בסוף האירוע.

      כשעה לפני תחילת האירוע שלכם, אחד השפים אשר בישל את האוכל לאירוע שלכם יגיע עם המשלוח, יפרוק ויסביר על כל מנה, יסייע בארגון השולחן וילך כחצי שעה לפני שמגיעים האורחים.

      בשף בקופסה מכינים את האוכל ממש בסמוך להגשה- לתפיסתנו זהו מרכיב מרכזי בהצלחת האירוע- לכן אנחנו עובדים גם בשבתות וחגים. נכון! גם לאירועים בשבת בבוקר אנחנו לא מתעצלים- מתחילים לעבוד בשעות שלפני השחר, ומתקינים את המנות ממש לפני ההגשה כדי להבטיח לך טריות מקסימלית.

      למגשים של השף בקופסה יש מראה אלגנטי מאוד. הם עשויום קרטון אפור כהה, כמעט שחור עם למינציה מט, והאוכל נראה מצויין בתוכם. חלק מהמנות כמו סלטים וקישים מוגשים בכלים של הלקוח.
      ברוב האירועים הקטנים אנחנו מגישים חלק מהאוכל במגשים שלנו, וחלק אפשר להגיש או בחד פעמי, או בכילים שאנחנו שוכרים עבור האירוע, או בכילים שיש ללקוח בבית. מה שמתאים ללקוח. יחד עם זאת, אם ללקוח חשוב מאוד להגיש את כל האוכל בכלים שלו, אז בתאום מראש, נסדר את כל תכולת המגשים בכלים שלך כשנגיע אלייך הביתה.

      לגבי כלי הגשה- רוב האוכל מגיע במגשים שלנו ולכן כמעט ואין צורך בכלי הגשה.
      לגבי כלי אוכל- ישנם פתרונות שונים לפי מה שיתאים לכם ולאירוע.

      מה שיש בבית- באירועים קטנים אפשר להשתמש בכלים שיש בביתהשכרת ציוד- פתרון נוח מאוד לאירועים של 40 איש ומעלה (מקבלים נקי, מחזירים מלוכלך)
      חד פעמי- כשהאירוע קטן ולא רוצים להתעסק עם השכרה או שטיפת כלים. יש מגוון של סוגים ואיכויות כולל כלים מתכלים.
      השירות של השף בקופסה כולל יעוץ והכוונה לגבי כלים ושתייה. נחליט יחד מה הפתרונות המתאימים ונעבור יחד על הרשימות.

      למי שלא רוצה להתעסק בכל הדברים האלו, ניתן להשתמש בשירותי ההפקה שלנו ונדאג עבורכם לכל מה שיידרש.

      הרבה מההמלצות הנלהבות באתר שלנו נכתבו ע”י לקוחות שהזמינו אירוע בפעם הראשונה מבלי שהיתה להם היכרות מוקדמת עם המנות שלנו. אותם לקוחות מפנים אלינו חברים ובני משפחה כמו מאות לקוחות אחרים.
      כל אירוע הוא כרטיס ביקור עבורנו, ולכן תמיד ניתן את המקסימום כדי להבטיח את הנאת המארח והתלהבות האורחים.

      יש באתר שלנו שפע של תמונות שממחישות בדיוק איך נראות המנות ואיך נראים המגשים, כולל סרטון ווידאו. כל אירוע שלנו יוצא ברמת הגימור הזאת בלי יוצא מן הכלל. מעבר לכך, אנו מספקים ליווי טלפוני להתאמת התפריט במדויק לאירוע ולקהל.

      מי שבכל זאת מרגיש שהוא חייב לטעום משהו, יכול להזמין מאיתנו בתיאום מראש מגש לדוגמה בתשלום ובאיסוף עצמי (מהמטבח שלנו בבית- דגן). בהזמנת האירוע נזכה אותך בעלות המגש.

      לבירור לגבי אירוע ושריון תאריך
      השאירו פרטים והשף יחזור אליכם!