ספרו לי על האירוע שלכם

לשריון תאריך ולשיחת ייעוץ אישית איתי ללא התחייבות השאירו כאן הודעה



    או התקשרו אלי לישיר
    054-751-4061
    בין השעות 9:00-18:00
    לחצו כאן לקרוא עוד אודות האחריות להתלהבות האורחים

    כאשר אנו מתכננים אירוע, אנו שמים דגש על המון פרמטרים שונים, כגון מיקום האירוע, כמות המוזמנים, העיצוב במקום האירוע, בר האלכוהול וכמובן והכי חשוב, אוכל. בשנים האחרונות האוכל הוא כבר מזמן לא רק אוכל, אלא חלק מהשואו הכללי של האירוע, מעין הכלאה בין אקססורי עיצובי באולם לבין ארוחת גורמה יוקרתית.

    בשנים עברו, בחתונות ואירועים הגישו רבע עוף ובורקס והיום, כל אירוע מאופיין בתפריטים שלא היו מביישים מסעדת גורמה בפריז. ובכן, אנו בשף בקופסה מאמינים שלכל אירוע יש את האופי הייחודי לו ועל כן, יש צורך למצוא את התמהיל הנכון בין האירוע, קהל היעד והתפריט אותו אנו בונים במיוחד עבור האירוע שלכם. בין שלל התפריטים שלנו תוכלו למצוא גם קייטרינג פינגר פוד.

    קייטרינג פינגר פוד

    מה זה בעצם קייטרינג פינגר פוד? אם נתרגם את שמו לעברית, נקבל את התשובה, הלכה למעשה. קייטרינג פינגר פוד הוא אוכל שניתן לאכול עם הידיים. ישנם מגוון יתרונות לאירועי קייטרינג פינגר פוד. אירועי קוקטייל אלגנטיים מזמן הבינו את הפוטנציאל של אוכל גורמה המוגש בצלחות טפאס. מדובר בשילוב בין אלגנטיות, טעם נפלא וכמובן שכל מנה מעוצבת וצבעונית.

    קייטרינג פינגר פוד ליום הולדת 60

    מוסיקת רקע נעימה, קוקטייל או כוס יין טובה ביד ומנות קטנות ויפהפיות מונחות לצד האורחים שלכם אשר נהנים מאוכל טוב תוך כדי תנועה. קייטרינג פינגר פוד ליום הולדת 60 הוא בהחלט הטרנד הלוהט בשנים האחרונות בסצנת האירועים הפרטיים בישראל ואנו ללא ספק ממליצים על הקונספט עבור לקוחותינו.

    קייטרינג פינגר פוד למסיבת יום הולדת

    כמובן שניתן להזמין גם קייטרינג פינגר פוד למסיבה. שפע המנות, העובדה שניתן לאכול תוך כדי תנועה ללא צורך בישיבה לשולחן ערוך והטעם, או הטעם, הפכו  קייטרינג פינגר פוד למסיבת יום הולדת וקייטרינג פינגר פוד למסיבה לנחלת הכלל ולא רק לאירועי קוקטייל יוקרתיים.

    השף בקופסה מזמין אתכם ליהנות מתפריט פינגר פוד ייחודי, מותאם אישית עבורכם ועבור האורחים שלכם. המבט הנדהם של האורחים ברגע שהם טועמים מן האוכל, קריאת ההתפעלות שנשמעת כבר עם הביס הראשון, הטלפונים ביום שאחרי "היה פשוט וואו, תודה!", בשביל רגעים כאלו בדיוק הקמנו את השף בקופסה. צרו אתנו קשר ונשמח לקחת חלק באירוע שלכם.

    ספרו לי על האירוע שלכם

    לשריון תאריך ולשיחת ייעוץ אישית איתי ללא התחייבות השאירו כאן הודעה



      או התקשרו אלי לישיר
      054-751-4061
      בין השעות 9:00-18:00