ספרו לי על האירוע שלכם

לשריון תאריך ולשיחת ייעוץ אישית איתי ללא התחייבות השאירו כאן הודעה



    או התקשרו אלי לישיר
    054-751-4061
    בין השעות 9:00-18:00
    לחצו כאן לקרוא עוד אודות האחריות להתלהבות האורחים
    חוגגים אירוע משפחתי גדול? כדאי שתכירו את שירותי הקייטרינג לאירועים קטנים, הכוללים מגשי אוכל מסודרים ומוכנים להגשה ומגיעים אליכם עד הבית. מגשי האוכל המיוחדים נעשים על-ידי שף מקצועי והם פופולריים בהגשת אוכל לבר מצווה ולאירועים משפחתיים. אם בעבר היה נהוג להגיש מנות מסודרות על שולחן, היום מגשי האירוח הפכו לחלק בלתי נפרד מכל אירוע והם מאפשרים לאורחים להינות בצורה מושלמת ללא צורך בישיבה במקום אחד רוב שעות האירוע. מלצרים מגישים את מגשי האירוח המיוחדים והאורחים נהנים משירות אישי ברמה גבוהה.
    אוכל לברית בבית
    מגשי האוכל הנעשים על-ידי שף, מתאימים במיוחד לאירועים משפחתיים הנערכים בבית. אם אתם מעוניינים להגיש אוכל לברית בבית, הזמנה של מספר מגשים בהתאם למספר האנשים המוזמנים, זו הדרך הטובה ביותר לדאוג לאוכל לאירוע. האירוע המשמח של הברית דורש מההורים להיות עם התינוק חלק גדול מהאירוע ולכן מגשי האוכל המוכנים מהווים פתרון מושלם עבור ההורים הטריים.
    אוכל לבריתה
    מלבד אירוע הברית הנערך בבית, גם אירועי בריתה נערכים לעיתים קרובות בבית. מגשי אוכל לבריתה ניתנים להגשה לאורחים המגיעים לחגוג את השמחה. בהזמנת מגשי שף
    לבית ניתן לבחור בין אוכל חלבי לבשרי, בין אוכל ים תיכוני לאסייתי ולהוסיף פטיפורים מתוקים וטעימים לקינוח.
    הזמנת אוכל לבריתה בבית
    החלטתם להזמין מגשי אוכל לבית? הגעתם למקום הנכון. הזמנת אוכל לבריתה בבית או לכל אירוע ביתי אחר, ניתן לעשות דרך שירותי הקייטרינג של השף בקופסא. השף בקופסא הוא קונספט ייחודי המגיע מצרפת ומאפשר לכל מארח לקבל אליו הביתה מגשי אוכל איכותיים ומוכנים מיידית להגשה לאורחים. על מנת להקל על המארחים, השף יובל רוזנן פיתח את מגשי האוכל על-פי המסורת הצרפתית ולקוחות בכל רחבי הארץ נהנים ממגשי האוכל של השף בקופסא.
    שירותי הקייטרינג של השף בקופסא מציע אוכל לבר מצווה
    לאירוע יום הולדת 13 של הילד שלכם, כדאי לכם להזמין אוכל לבר מצווה הכולל מגשי שף ייחודיים. שירותי הקייטרינג לאירועים בבית של השף בקופסא מציעים לכם אוכל איכותי המוכן להגשה
    ובנוסף תוכלו לשכור שירותי מלצרות להגשה בזמן האירוע.

    ספרו לי על האירוע שלכם

    לשריון תאריך ולשיחת ייעוץ אישית איתי ללא התחייבות השאירו כאן הודעה



      או התקשרו אלי לישיר
      054-751-4061
      בין השעות 9:00-18:00