אחריות על
התלהבות האורחים

אחריות על התלהבות האורחים באירוע שלך

השף בקופסה הוא הקייטרינג היחיד שנותן אחריות על התלהבות האורחים באירוע שלך. אנו מבטיחים החזר של 20% על תפריטי השף והפרימיום אם נשמע ממך שחוויית האורחים הייתה פחות מ"וואו!". בלי שאלות ובלי אותיות קטנות.

אנו ממוקדים לא רק בלהגיש את האוכל הטוב ביותר, אלא בהצלחה של האירוע. בעשר השנים האחרונות אנחנו בשף בקופסה הוצאנו כיבוד לאלפי אירועים וקיבלנו המון מחמאות מלקוחותינו, ולא פחות חשוב – גם מהאורחים.

מתוך הניסיון הרב הזה וההבנה שתחושת ה״וואו״ של האורחים היא אחד ממרכיבי ההצלחה של האירוע, יצרנו קבוצה מובחרת של תפריטי ״המיטב של המיטב״ שלגביה אנחנו נותנים אחריות על תחושת ההתלהבות של האורחים שלך. תפריטים אלו תוכננו להיות עשירים ומגוונים במיוחד והם לא משאירים ברירה לאורחים אלא להתלהב.

לכן, החלטנו לקחת את הנושא צעד אחד קדימה ולתת התחייבות כספית להתלהבות האורחים מתפריטים אלה. אנחנו מבטיחים החזר של 20% מהסכום ששילמת לנו אם נשמע שהרגשת האורחים באירוע הייתה כל דבר שהוא פחות מ״וואו״.

בלי שאלות, בלי אותיות קטנות.

ההחזר יינתן בהעברה בנקאית על תפריטי השף בלבד. אנחנו מאפשרים שינויים מסוימים בכמויות אבל כל שינוי אחר (במרכיבים או בהכנה) עלול לפגוע בהרמוניה של התפריט ובתחושת ההצלחה הכוללת של האירוע (ולא בגלל מנה מסוימת שלא הייתה טעימה למישהו מסוים).

אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו אחרי האירוע ולחלוק איתנו את חווייתכם. אנחנו מתחייבים להחזר בלי שום הסברים נוספים. כי אנחנו בטוחים במה שאנחנו מוציאים ולא פחות חשוב – נותנים בכם אמון.

ספרו לי על האירוע שלכם

לשריון תאריך ולשיחת ייעוץ אישית איתי ללא התחייבות השאירו כאן הודעה



    או התקשרו אלי לישיר
    054-751-4061
    בין השעות 9:00-18:00

    אנחנו רוצים לשמוע על האירוע שלך. התקשרו עוד היום לברר פניות בתאריך האירוע שלכם. בשיחת ייעוץ אישית – חינם וללא כל התחייבות – נבדוק יחד אם השף בקופסה הוא הפתרון המתאים לאירוע בר/בת מצווה מושלם עבורך.

    לשריון תאריך לאירוע ומידע נוסף, השאירו פרטים ונחזור אליכם

      אפרת שביט
      14/05/2023

      בשיחת טלפון עם יובל, ידעתי שמצאתי את האדם שיהיה אחראי לקייטרינג בבר המצווה של בני. השקט, המקצועיות והסבלנות היו משיחת הטלפון ועד לסוף הבר מצווה עם הצוות שהיה אחראי( 2 בחורות מקסימות ומקצועיות). האוכל היה הכי טעים שיש , צבעוני והמגוון ענה על הצרכים של כולם. ממליצה בחום ומחכה כבר לפעם הבאה שנקיים ארוע כי נושא הקייטרינג כבר סגור:-). קל להמליץ על איכות ומקצועיות שכזו.

      Tal Martinotti
      31/03/2023

      התקלנו את יובל בהתראה של מספר ימים לאירוע של 25 אנשים. הוא עשה מעל ומעבר, במקצועיות שיא לתת לנו מענה לצרכים ולדרישות של האירוע. ביום האירוע עצמו הקדים להגיע, עבד ועזר בסבלנות וברוח נעימה ומרגיעה. האוכל עצמו היה אסטתי, מוקפד והכי חשוב - טעים ברמות.

      Lior Lahan
      26/02/2023

      אירוע בר מצווה שבת בצהריים. האוכל היה פשוט מצויין, גם הפטיפורים , גם הסלטים והלחמים וגם העיקריות. הקינוחים בכלל היה ׳הצגה׳ , פשוט מצויין.

      Sarit Hershkovitz
      23/12/2022

      אוכל מעולה, מוגש יפה, טעים ומכובד. יתרון גדול שנותן פתרון גם לימי שבת. הרבה אפשרויות לבחור מהן. תודה !

      Julia Rabinovich
      10/11/2022

      .הזמנו אוכל לאירוע של 35 איש. יובל הגיע בזמן, סידר כל הפלטות ועשה הכנות אחרונות לסלטים. גם קבלנו הדרכה לגבי תיבול והגשה של המנות החמות.כל האוכל היה מאוד טעים, יפה ומיוחד. זה הפך את האירוע שלנו לשונה והוסיף לאווירה חגיגיות. תודה רבה!

      צביקה שטרן
      18/10/2022

      היעוץ בטרם הזמנה, עמידה בלו"ז, איכות המזון, אסתטיות ההגשה הכל נפלא וזאת בנוסף לכך שהמזון טרי וטעים מאוד.

      ענבל גלבר
      24/09/2022

      השף בקופסא עשה לנו קייטרינג לארוע ביתי חלבי. היה מצוין! אוכל טעים, מוקפד, בשפע ומכל הלב. מוגש יפה. המלצרים היו אדיבים וראש גדול. מומלץ בחום

      Ora Gilichinsky
      11/09/2022

      אפילו לא יודעת איך לתאר את החוויה הנפלאה שזכינו בה בזכותכם. במילה אחת- מדהים. כל הפרטים הקטנים, מתחילת התיכון ועד סוף האירוע. חשבתם על הכל!!!! תודה