יד של שף
בכל מנה

קייטרינג לאירועים בהתאמה אישית

קייטרינג לאירועים קטנים

לחצו כאן לקרוא עוד אודות האחריות להתלהבות האורחים

קייטרינג לאירועים קטנים

יד של שף בכל מנה
קייטרינג לאירועים קטנים בהתאמה אישית

אירועים משפחתיים הם תחנות שמלוות אותנו לכל החיים. מפגשים עם היקרים לנו באותם רגעים חשובים הם אלו שנשארים איתנו, ואליהם אנחנו חוזרים פעם אחרי פעם.
"השף בקופסה" הוא קייטרינג לאירועים קטנים שנועד ללוות ולהעצים את האירועים שלכם באופן שמתאים בדיוק עבורכם. השף יובל רוזנן יצר מטבח קלאסי לאירועים של 20-120 איש אשר מגיע הישר לביתכם כשעה לפני האורחים, גם בשבתות וחגים.

מהו סוד ההצלחה שלנו?

הסוד הייחודי של "השף הקופסה" הוא תפריט שנבנה, חודד ולוטש במשך שנים על ידי השף יובל רוזנן. שף ישראלי בעל הכשרה צרפתית קלאסית. התפריט תוכנן כך שיתאים לצרכים הלוגיסטיים מצד אחד, ומצד שני יבטיח את התמוגגות האורחים. צוות של שפים מיומנים מכין כל מנה ומנה בתפריט בסמוך לשעת ההגשה, תוך הקפדה על הפרטים הקטנים והגדולים. "השף בקופסה" הוא קייטרינג לאירועים קטנים עם הגשת בופה  או קוקטייל אלגנטי מדויקת אשר מבטיחה את האיכות, משמרת את האינטימיות הנדרשת ליצירת האווירה הנכונה, ומשאירה את האורחים עם לא פחות מאשר "וואו". לאחר אלפי אירועים מוצלחים, אנחנו מתחייבים על כך.

קייטרינג לאירועים קטנים שמתחייב להתלהבות האורחים

למעשה, אנחנו כל כך בטוחים במתכון שלנו לאירוע מוצלח, שאנחנו היחידים שנותנים אחריות כספית להתלהבות האורחים באירוע שלך. אין בשוק עוד חברת קייטרינג לאירועים קטנים שנותנת אחריות כזאת!

אז מה בתפריט?

פתיחים של פינגר פוד אלגנטי, סביצ'ה דג ים, מעדני בשרים מהשרקרוטרי שלנו, טונה אדומה צרובה, מעדני ים שונים מתוצרת עצמית, סלטים טריים ומפתיעים, גבינות פרימיום, קישים צרפתיים, לזניות עשירות עם ראגו, בריושים ופוקצ'ות, מטבלים, ולקינוח, פטיפורים ברמה שלא רואים, קינוחי כוסות ועוד (תוכלו לראות תפריט לדוגמא בהמשך העמוד).

זה בדיוק מה שחיפשתי!

למען האמת השף בקופסה לא מתאים לכל אחד ולכל אירוע. אם אתם מחפשים מזנונים עמוסים בבשר ותבשילים אז השף בקופסה לא בדיוק בשבילכם.

אבל אם אתם מחפשים קייטרינג לאירועים קטנים שיספק לכם אוכל אלגנטי, טעים להפליא, מדויק, משביע ומרשים, כזה שייצור התלהבות באירוע בלי ליצור תחושה מעיקה של הגזמה, אז השף בקופסה – הוא בדיוק מה שחיפשתם. מאות לקוחות מרוצים כבר סיפרו לנו על הצלחת האירוע שלהם. האווירה החגיגית והתלהבות האורחים. ועל זה כמו שאמרנו, אנחנו אפילו נותנים אחריות.

אנחנו רוצים לשמוע על האירוע שלך. התקשרו עוד היום לברר פניות בתאריך האירוע שלכם. בשיחת ייעוץ אישית – ללא כל עלות או התחייבות – נבדוק יחד אם השף בקופסה הוא הקייטרינג לאירועים קטנים המושלם עבורך.

ספרו לי על האירוע שלכם

לשריון תאריך ולשיחת ייעוץ אישית איתי ללא התחייבות השאירו כאן הודעה



    או התקשרו אלי לישיר
    054-751-4061
    בין השעות 9:00-18:00

    לשריון תאריך לאירוע ומידע נוסף, השאירו פרטים והשף יחזור אליכם

      לקבלת הצעת מחיר ללא שיחה

      אני רוצה לשמוע על האירוע המיוחד שלך. התקשרו עכשיו לבדוק זמינות בתאריך האירוע שלכם. בשיחת ייעוץ אישית ולא מחייבת– נבדוק יחד אם השף בקופסה הוא הקייטרינג לאירועים קטנים מושלם עבורך.

      אפרת שביט
      14/05/2023

      בשיחת טלפון עם יובל, ידעתי שמצאתי את האדם שיהיה אחראי לקייטרינג בבר המצווה של בני. השקט, המקצועיות והסבלנות היו משיחת הטלפון ועד לסוף הבר מצווה עם הצוות שהיה אחראי( 2 בחורות מקסימות ומקצועיות). האוכל היה הכי טעים שיש , צבעוני והמגוון ענה על הצרכים של כולם. ממליצה בחום ומחכה כבר לפעם הבאה שנקיים ארוע כי נושא הקייטרינג כבר סגור:-). קל להמליץ על איכות ומקצועיות שכזו.

      Tal Martinotti
      31/03/2023

      התקלנו את יובל בהתראה של מספר ימים לאירוע של 25 אנשים. הוא עשה מעל ומעבר, במקצועיות שיא לתת לנו מענה לצרכים ולדרישות של האירוע. ביום האירוע עצמו הקדים להגיע, עבד ועזר בסבלנות וברוח נעימה ומרגיעה. האוכל עצמו היה אסטתי, מוקפד והכי חשוב - טעים ברמות.

      Lior Lahan
      26/02/2023

      אירוע בר מצווה שבת בצהריים. האוכל היה פשוט מצויין, גם הפטיפורים , גם הסלטים והלחמים וגם העיקריות. הקינוחים בכלל היה ׳הצגה׳ , פשוט מצויין.

      Sarit Hershkovitz
      23/12/2022

      אוכל מעולה, מוגש יפה, טעים ומכובד. יתרון גדול שנותן פתרון גם לימי שבת. הרבה אפשרויות לבחור מהן. תודה !

      שאלות נפוצות

      אם מארחים בשעה של ארוחה, האוכל חייב להשביע. התפריט של השף בקופסה שונה משל קייטרינג לאירועים קטנים רגיל, ולכן יש לקוחות שחוששים כשקוראים את התפריט בפעם הראשונה – אולי זה לא מספיק אוכל? אבל תמיד לאחר האירוע, הם מספרים לי איזה שפע היה.
      יש בתפריט את כל מה שצריך בארוחה גדולה ומשביעה (ירקות, חלבונים, פחמימות, וכו…), רק בצורת הגשה שונה, שמאפשרת למארח להגיש בופה ממש מרשים, בלי “להיתקע” במטבח במהלך האירוע, ובלי צורך בטבחים שיעשו את זה.

      באירועים עד 40 איש שמגישים בהם ארוחה מלאה (לא רק חטיפים ופטיפורים), האוכל מגיע על ידי שף מהצוות שלנו, שיעזור לך לארגן הכל: לפרוס קישים, להעביר סלטים לקערות, לסדר את המגשים על השולחן, ולארגן איתך את החימומים (אם יש). השף ילך כרבע שעה לפני שהאורחים יגיעו כשהכל מאורגן.
      התשלום עבור השירות הזה מגולם בדמי המשלוח.

      באירועים מעל 40 איש אנחנו ממליצים להיעזר במלצרים (שאנחנו מפנים). השף יעזור למלצרים לארגן את האוכל ויתדרך אותם.

      המלצרים ידאגו  לכל התפעול של האירוע:חימום וסידור האוכל, הגשת שתייה, פינויים  ובאופן כללי לדאוג שהמארח יהיה פנוי לאורחים. בנוסף- הם יחזירו את הבית לקדמותו בסיום האירוע

      בשף בקופסה קיימת אפשרות של משלוח פרימיום (זאת האפשרות המומלצת כשמדובר באירוע). במשלוח זה האוכל מגיע על ידי אחד השפים שלנו, כשעה לפני האורחים. הוא ישמח לעזור בארגון האוכל ולהסביר על המנות.
      בהזמנות האורכל יכול להגיע באמצעות שליח.

      השף בקופסה הוא קייטרינג לאירועים קטנים שעובד בשבת. אנחנו תמיד מכינים את האוכל ביום האירוע וממש בסמוך להגשה- לדעתי זה הכרחי להצלחת האירוע- וזאת הסיבה שאנחנו משכימים קום בשבת לפנות בוקר, ומתחילים לבשל. וזאת  על מנת להבטיח  טריות מקסימלית.

      המגשים של השף בקופסה מרשימים ואלגנטים מאוד. האוכל נראה מצויין בתוכם. מנות כמו סלטים וקישים ניתן להגיש בכלים של הלקוח או בחד פעמי אלגנטי שאנחנו מספקים.
      בסופו של דבר, הלקוח מחליט. אפשר לסדר את כל האוכל בכלי הגשה של הלקוח (בתאום מראש), בכלים שלנו, או בכלים של השכרת ציוד.

      לגבי כלי הגשה- רוב האוכל מגיע במגשים שלנו ולכן כמעט ואין צורך בכלי הגשה.
      לגבי כלי אוכל- ישנם פתרונות שונים לפי גודל וסגנון האירוע:

      • כלים חד פעמיים- באירועים קטנים כשלא רוצים להשכיר כלים או לשטוף כלים, אפשר להיעזר בכלים חד פעמיים.יש מגוון של סוגים ואיכויות כולל כלים מתכלים. אנחנו נשמח לספק לכם כלים חד פעמיים מתכלים הכי יפים והכי מגניבים שאפשר להשיג.
      • השכרת ציוד- פתרון נוח שמתאים בעיקר לאירועים עם 40 משתתפים ומעלה (מקבלים כלים נקיים, מחזירים כלים מלוכלכים) אפשר להזמין מאותו הספק גם שולחנות, כיסאות, מפות וכו…
      • להשתמש בכלים שיש בבית- באירועים קטנים אפשר להשתמש בכלים שיש בביתהשירות שלנו כקייטרנג לאירועים קטנים כולל הכוונה ויעוץ בכל מה שקשור באירוע:  נחליט יחד מה הפתרון המתאים.

      למי שלא רוצה להתעסק עם כל הדברים האלו, אפשר להשתמש בשירותי ההפקה שלנו ונדאג עבורכם לכל מה שיידרש.

      רוב ההמלצות הנלהבות המפורסמות באתר, נכתבו ע"י מארחים שהזמינו מאיתנו אירוע  מבלי שהיתה להם היכרות מוקדמת עם האוכל שלנו. אותם מארחים מזמינים אותנו שוב ושוב וכמו מאות לקוחות אחרים מפנים אלינו בני משפחה וחברים .
      כל אירוע הוא הפרצוף שלנו, ובכל אירוע אנחנו נחשפים ללקוחות פוטנציאלים נוספים ונמדדים מחדש. אנחנו מחויבים תמיד להיות במיטבינו, ולעשות את המקסימום כדי להבטיח שהמארח יהנה והאורחים יתלהבו.

      יש באתר המון תמונות שממחישות  איך נראים המגשים ואיך נראות המנות.  כל האירועים יוצאים ברמת הגימור הזאת בלי יוצא מן הכלל.

      מי שבכל זאת מרגיש שהוא חייב לטעום משהו, יכול להזמין מגש לדוגמה בתשלום ובאיסוף עצמי (מהמטבח שלנו בבית- דגן). בהזמנת האירוע נזכה אותך בעלות המגש.

      באירועים של 60 איש ומעלה נשמח להיפגש ולאפשר לכם לטעום חלק מהתפריט

      פעם חגיגת יום הולדת הייתה אירוע סולידי בו אנו מזמינים מספר אנשים קרובים אלינו, מנשנשים איזה בורקס ומקנחים בעוגה בחושה. הימים היו פשוטים והכל היה נוח. היום, כל אורח הוא צלם, כל אורחת היא בלוגרית אוכל בפוטנציה וכל אחד מאתנו הוא מפיק אירועים שמדובר באירוע חשוב לנו.

      כל אחד מאתנו שניסה לקחת על עצמו הפקת אירוע לעצמו או לאחד הקרובים לנו ביותר, מכיר את הלחץ הכבד שהכל יעבוד כמו שצריך, שאנשים ייהנו מחוויה אחרת ושונה מכל אירוע אחר וכמובן שהכל יהיה במחיר שפוי. ובכן, כאשר אנו מתכננים אירוע ייחודי ישנם המון פרמטרים שצריך לתת עליהם דגש, כמו מיקום האירוע, העיצוב, החלק האומנותי וכמובן והכי חשוב האוכל. אחד הטרנדים החמים בעולם ההפקות הפרטיות הוא קייטרינג לאירועים בבית.

      קייטרינג לאירועים קטנים בבית

      מה זה בעצם קייטרינג לאירועים קטנים בבית? או, טוב ששאלתם. ההבדל בין קייטרינג רגיל לקייטרינג לאירועים קטנים הוא מהותי. בעוד שקייטרינג לכמות אנשים גדולה מציע תפריט מוגדר מראש אשר מבושל על ידי מספר רב של עובדי מטבח, קייטרינג לאירועים קטנים מאופיין במנות אשר מותאמות אישית לכל אירוע על פי אופיו ואופי האורחים. המנות מוכנות לרוב במקום האירוע על ידי השף עצמו, עם הטאץ' הייחודי שלו בכל מנה, עם חומרי הגלם הטובים ביותר אותם הוא בחר בקפידה ביום האירוע על מנת לשמור על הטריות והטעמים שלהם.

      לכן, כאשר אנו הולכים על אירוע בוטיק ומעוניינים להשאיר חותם קולינרי, חשוב לבחור את הקייטרינג המתאים לנו. בין אם אתם צריכים אוכל למסיבה בבית, כיבוד ליום הולדת 40 בבית או בת מצווה בבית, אל תתפשרו על חוויה קולינרית שתשאיר לאורחים שלכם טעם מדהים מהאוכל ומהאירוע שלכם. תסמכו עלינו, בסוף האירוע מה שכולם יזכרו וידברו עליו יהיה האוכל שבחרתם.

      זקוקים לשירותי קייטרינג לאירוע פרטי? אוכל למסיבה בבית, כיבוד ליום הולדת 40 בבית, בת מצווה בבית ועוד אירועי בוטיק תוכלו למצוא אצל השף בקופסה, יובל רונזן.

      עם אלפי לקוחות ומאות אירועי בוטיק מאחורינו, אנו מתחייבים לחוויית אירוע קולינרית שלא אתם ולא האורחים שלכם תשכחו. השף בקופסה מקפיד על איכות וטריות חומרי הגלם, סגנון מעודן ואוכל המותאם לצרכי האירוע שלכם.

      לבירור לגבי אירוע ושריון תאריך
      השאירו פרטים והשף יחזור אליכם!