ספרו לי על האירוע שלכם

לשריון תאריך ולשיחת ייעוץ אישית איתי ללא התחייבות השאירו כאן הודעה



    או התקשרו אלי לישיר
    054-751-4061
    בין השעות 9:00-18:00

    Soul Pizza

    לבצק:

    1 ק"ג קמח
    3/4 כפית שמרים יבשים
    3/4 כפית מלח
    1/2 כפית סוכר קנים
    1/2 ליטר מים
    100 מ"ל שמן זית

    סולת לרידוד

    לרוטב:

    עגבניות יפות, אדומות, בשלות
    שום
    שמן זית
    בזיליקום

    תוספות לפי הטעם

    הכנת הבצק:

    לנפות את הקמח ולערבב שמרים יבשים, מלח וסוכר קנים. להוסיף את המים והשמן, לערבב עד שנהיה בצק אחיד ואז ללוש כרבע שעה (שירה לשה ידנית, אבל בהחלט אפשר במיקסר עם וו לישה).

    משמנים מעט את הבצק בשמן זית ומכניסים לקערה גדולה, מכסים בניילון נצמד.

    מתפיחים את הבצק לפחות שעתיים בקיץ, בחורף אפשר אפילו לילה שלם. הבצק אמור להוסיף 50% לנפחו. קורצים את הבצק לעיגולים לפי גודל הפיצה הרצוי לכם, ומתפיחים כחצי שעה נוספת
    בצק

    הכנת הרוטב:

    לאדות שום בעדינות במעט שמן זית. להוציא לעגבניות את העוקץ, לחרוץ, לסחוט אותן לתוך הסיר, ולהכניס אותן. להוסיף מלח ים, פלפל שחור גרוס טרי ומעט סוכר קנים.
    לתת לרוטב להתבשל עם העגבניות עד שמתרככות לגמרי. להוסיף צרור נדיב של בזיליקום ולבשל עוד חצי שעה שיוציא את הטעם. אח"כ להוציא את הבזיליקום ולהעביר את תכולת הסיר במולי (מועך ומסנן את העגבניות מהקליפות והגרעינים). להמשיך לבשל עד שהרוטב מגיע לסמיכות הרצויה. שירה משתמשת רק בעגבניות טריות, אבל בהחלט אפשרי לבשל את הרוטב מעגבניות איטלקיות שלמות משומרות של מותג איכותי.

    תוספות לפיצה:

    חשוב לא להעמיס יותר מדי תוספות על הפיצה כי זה הורס את הבצק. יש תוספות שעדיף לפזר מתחת לגבינה- כאלה שנוטות להישרף בתנור כמו עשבי תיבול, צ'ילי טרי ושום. רעיונות לתוספות: ארטישוקים משומרים, פטריות פורטבלו, פלפלים טריים, פטרוזיליה ושום, צ'ילי וכוסברה.

    רוטב

    הרכבת הפיצה ואפייה:

    ראשית יש צורך באבן שמות. ניתן להשיג אבן כזאת בחנויות לחובבי בישול. לוקח לאבן הרבה זמן לאגור חום בתנור ולכן יש לחמם את התנור כחצי שעה מראש לחום גבוה.

    לרדד את הבצק על סולת. למרוח רוטב, לפזר מוצרלה טובה ולאפות ישירות על האבן. זה לא כ"כ פשוט להעביר פיצה מרודדת ומורכבת ממשטח עבודה לאבן שבתוך התנור. שירה משחילה קרטון מתחת לפיצה ומשתמשת בידיים כדי להוריד את הפיצה בתוך התנור. לחלופין, אפשר להשתמש ברשת של פיצה ולאפות אותה 1/2 דרך על הרשת, ואחר כך יהיה קל להוריד את הפיצה מהרשת לאבן.

    טיפ של שירה: אפשר לאפות את הפיצה 3/4 דרך, להקפיא, ולאפות עוד כמה דקות כשרוצים לאכול.

     

    שירה היא השפית והבעלים של Soul pizza.

    זהו שירות של עמדת פיצה לאירועים עם פיצות משובחות מאין כמוהן שגם המבוגרים זוללים בתאווה.

    להשלמת הצד הקולינרי של האירוע אפשר ומתאים להיעזר בהשף בקופסה.

    לפרטים: 0547674345

    דוכן soul pizza

    5