ספרו לי על האירוע שלכם

לשריון תאריך ולשיחת ייעוץ אישית איתי ללא התחייבות השאירו כאן הודעה



    או התקשרו אלי לישיר
    054-751-4061
    בין השעות 9:00-18:00
    לחצו כאן לקרוא עוד אודות האחריות להתלהבות האורחים

    כשהיינו צעירים ימי הולדת היו האירוע שחיכינו לו כל השנה. החל מההתעוררות בבוקר, אמא הייתה תולה לנו בלונים ושרה לנו שירי יום הולדת. המשך בחגיגה בגן או בכיתה וכמובן, המתנות. אחר כך שהתבגרנו היינו יוצאים עם החברים לפאב או מסיבה, משתכרים וחוגגים את החיים. אבל איפשהו בהמשך הדרך רובנו איבדנו את הכיף האמיתי שבחגיגות יום הולדת.

    בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים חוזרים למקורות וחוגגים לעצמם יום הולדת כמו פעם, בבית עם הקרובים והאהובים.  כאשר אנו בוחרים לחגוג יום הולדת 50 בבית, או כל אירוע משמח אחר, אנו בעצם מכניסים את האורחים שלנו אל תוך המקום הפרטי שלנו, אל הנפש שלנו ועלינו לספק להם חוויה אישית, מקורית ויוצאת דופן.

    חשוב לזכור שכבעלי האירוע עלינו לדאוג להמון דברים, אך בראש ובראשונה עלינו לזכור גם להנות, לארח ולהתייחס לאורחים שלנו. מתוך הצורך להקל על החוגגים, השף בקופסה מציע שירותי כיבוד ליום הולדת 40, כיבוד ליום הולדת 50, כיבוד ליום הולדת 60 ועוד מגוון פתרונות לוגיסטיים אשר ייתנו לכם מענה לכל הצרכים שלכם והכי חשוב, ראש שקט.

    כיבוד ליום הולדת 40

    אחד הדברים החשובים ביותר באירוע הוא האוכל. אנשים מתקבצים סביבו לשיחות קלילות, מנשנשים בדרך מנקודה א' לנקודה ב' ובכל רגע נתון תמצאו אורח צמוד לבופה. אין ספק שאוכל הוא מקור לאושר ושמחה וככזה, חשוב להשקיע בבחירת הקייטרינג לאירוע שלכם. השף בקופסה מייצר את המענה המושלם לאירוח אירועים בבית. מדובר במנות גורמה איכותיות, טריות ונוחות לגשה המייצרות חווית אירוח דינמית ומהנה. כיבוד ליום הולדת 40, כיבוד ליום הולדת 50, כיבוש ליום הולדת 60, הכל נשמע לכם אותו דבר, אבל אצל השף בקופסה כל תפריט נבנה בהתאמה אישית עבור כל אירוע וכל חוגג תוך הבנת קהל היעד ואופי האירוע.

    יום הולדת 50 בבית

    השף בקופסה הוא מספק תפריט שנבנה, חודד ולוטש במשך שנים על ידי השף יובל רוזנן. עם רקע רחב בבישול צרפתי, היכרות רבת שנים עם האוכל הים תיכוני וכמובן, ההיכרות שלו עם החך הישראלי יוצרים שילוב טעמים מיוחד במינו, מותאם לכל אירוע כולל כיבוד ליום הולדת 40.

    השף בקופסה הוא היחיד בשוק המספק אחריות כספית להנאת האורחים!

    ספרו לי על האירוע שלכם

    לשריון תאריך ולשיחת ייעוץ אישית איתי ללא התחייבות השאירו כאן הודעה



      או התקשרו אלי לישיר
      054-751-4061
      בין השעות 9:00-18:00