מנות שאוכלים עם הידיים – הפתרון הנכון לאירועים מסוגים שונים

בין אם אתם נוהגים לערוך בבית לא מעט מפגשים או אירועים משפחתיים ובין אם לאו, סביר שאוכל הוא פרמטר שחשוב לכם וסביר עוד יותר, כשאתם מגיעים לאירועים אחרים מחוץ לבית, אתם מקדישים לו לא מעט תשומת לב. לאחרונה, הפכו המנות הקטנות, אותן מנות שאוכלים עם הידיים, אלו המכונות "פינגר פוד", לטרנד החם ביותר בעולם האירועים ולא בכדי.

טעמים מצוינים ואיכות ללא פשרות

מנות פינגר פוד בשרי, כמו אלו החלביות, מביאות איתן סטייל שקשה להתעלם ממנו. אלו מנות קטנות, עדינות ומושקעות מאד המתבססות על מספר מצומצם של חומרי גלם לרוב, אבל מאיכות גבוהה במיוחד. ישנם סוגים שונים של מנות פינגר פוד, וכאשר מדובר בפינגר פוד בשרי, האפשרויות הן אינסופיות. אלה יכולים להיות בשרים מסוגים שונים יחד עם מאפים והפתעות נוספות ושילובים שעל מרביתם כלל לא חשבנו. האפשרויות הן רבות והיצירתיות – חוגגת. זוהי הזדמנות להגיש לצלחת צבעוניות בלתי רגילה, עיצובים מרשימים וטעמים טובים, שכולם אוהבים.

ביסים קטנים

מנות הפינגר פוד הן מנות של ביס. הן קלילות, אפשר לשלב בין כמה סוגים וליצור שולחן מרהיב, העומד לרשותם של האורחים. המנות נפלאות לאירועים הנערכים במהלך הקיץ וגם לאירועים חורפיים. אפשר להזמין אותן לאירועים ביתיים אינטימיים וגם לאירועים עם מספר רב של מוזמנים. הן נהדרות לצד משקאות משובחים, יינות שונים, בירות או קוקטיילים מרהיבים והן מאפשרות אינטראקציה בין כל האורחים. אין צורך לשבת סביב השולחן בשעה שנוגסים בהן ואפשר לשוחח עם אחרים ולהתעדכן.

מעוניינים לשלב באירוע שלכם מנות פינגר פוד בשריות? מתלבטים למי לפנות וגם מה להזמין? השף בקופסה היא הכתובת הנכונה, שתספק לכם את כל מה שאתם צריכים מבחינה קולינארית לאירוע מושלם. לפרטים על השירות, על המנות ועל העלויות, צרו קשר בטלפון 054-7514061