ספרו לי על האירוע שלכם

לשריון תאריך ולשיחת ייעוץ אישית איתי ללא התחייבות השאירו כאן הודעה



    או התקשרו אלי לישיר
    054-751-4061
    בין השעות 9:00-18:00
    לחצו כאן לקרוא עוד אודות האחריות להתלהבות האורחים

    קייטרינג חלבי לאירועים קטנים מצליח לענות על כל הדרישות ולקלוע לטעמם של האורחים שלכם, בעיקר כאשר מדובר בקייטרינג איכותי ומקצועי אשר עושה שימוש בחומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר. קייטרינג חלבי לאירועים קטנים מציע מגוון רחב של מאכלים שונים, קינוחים עשירים ועוד. כמו כן, אחד היתרונות המרכזיים של קייטרינג חלבי לאירועים קטנים הוא העובדה כי אין שום הגבלה מבחינת כשרות על הקינוחים, כך שהשמיים הם הגבול. השף בקופסה הינה חברה אשר מתמחה בשירותי קייטרינג איכותים, קייטרינג חלבי לאירועים קטנים, אירוח בבית, אוכל למסיבת יומלדת, אוכל עבור מסיבה בבית ועוד.

    אירוח בבית

    אין ספק כי כאשר מדובר על אירוח בבית, בחירת קייטרינג הינה מהותית וחשובה במיוחד כאשר בעל האירוע שואף להעניק מענה לכל האורחים ולקלוע לטעמם. ניתן לראות כי רבים בוחרים דווקא בקייטרינג חלבי, על מנת ליהנות מאוכל קליל, מגוון ועשיר יותר אשר יכול לקלוע לטעמו של כל אחד. כמו כן, קייטרינג מקצועי מצליח לשדרג כל סוג של מסיבה, חגיגה או יום הולדת. בנוסף, מדובר בחיסכון של זמן יקר, בישולים וקניות, כאשר הקייטרינג מגיע אל מקום האירוע בקלות ובמהירות.

    אוכל למסיבת יומולדת

    אין ספק כי שירותי קייטרינג עבור אוכל למסיבת יומולדת הינה הזדמנות נפלאה לשבת ביחד עם המשפחה והחברים ולחגוג את האירוע שלכם על הצד הטוב ביותר. מדובר על פתרון מושלם אשר מעניק לאירוע שלכם מראה אסתטי, מתפה ומזמין, וכמובן יתאים את עצמו לטעמם של האורחים כך שכל אחד יוכל ליהנות. חשוב לבחור בחברה מקצועית אשר מתמחה בשירותי קייטרינג ועושה שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר, כך שתוכלו להבטיח את התוצר הטוב ביותר, או במילים אחרות את האוכל הטרי, המגוון והטעים ביותר.

    מסיבה בבית

    השף בקופסה מתמחים במגוון רחב של שירותי קייטרינג לאירועים בבית והיצע רב של אירועים שונים כגון ימי הולדת, ימי נישואין, אירועים עסקיים ועוד. החברה מנוהלת על ידי יובל רוזנן, בוגר בית הספר  "ESCF Ferrandi" לבישול גבוה צרפתי אשר נמצא איך לא, בפריז אשר בצרפת. החברה גאה לעמוד מאחורי קהל לקוחות פרטי ועסקי כאחד ולהעניק מדי יום את השירות האישי, המקצועי והטוב ביותר, ללא פשרות, ותוך התאמה מלאה לצרכי הלקוח.

    ספרו לי על האירוע שלכם

    לשריון תאריך ולשיחת ייעוץ אישית איתי ללא התחייבות השאירו כאן הודעה



      או התקשרו אלי לישיר
      054-751-4061
      בין השעות 9:00-18:00