ספרו לי על האירוע שלכם

לשריון תאריך ולשיחת ייעוץ אישית איתי ללא התחייבות השאירו כאן הודעה



    או התקשרו אלי לישיר
    054-751-4061
    בין השעות 9:00-18:00
    לחצו כאן לקרוא עוד אודות האחריות להתלהבות האורחים

    תכנון אירוע בבית יכול להישמע כמשימה הדורשת הרבה הכנה ועבודה מרובה. אך למעשה, ניתן לערוך אירוע בבית באופן נוח וקל באמצעות השכרת שירותי קייטרינג לאירוע בבית. שירותי קייטרינג מקצועיים יכולים לספק לכם מבחר שירותים בהתאם לדרישות שלכם. מעוניינים באוכל לאירוח בלבד? או שאתם זקוקים גם למלצרים, שולחנות, כיסאות, כלי אוכל ושתייה? ברגע שאתם מחליטים אילו שירותים אתם רוצים באירוע שלכם, יהיה לכם גם יותר קל לקבוע את התקציב שאתם מעוניינים להשקיע באירוע. הגשת האוכל לאורחים בסגנון בופה הוא מומלץ ביותר לאירוח, והיום ניתן להזמין מגשי אירוח טריים ומוכנים הנעשים ביום האירוע במיוחד עבורכם.

    איך אפשר לערוך אירוע בבית ולחסוך את כל העבודה הקשה? בהזמנה של מגשי אירוח מוכנים, לא תידרשו להכין שום דבר לאירוע הנערך בבית. על גבי שולחנות הנמצאים בבית שלכם או שולחנות של חברת קייטרינג, יונחו מגשי האירוח החגיגיים עם כלי אוכל והגשה לנוחות האורחים שלכם.

    הזמנה של קייטרינג לאירועים בבית

    איפה אפשר להזמין קייטרינג לאירועים בבית? דרך שירותי קייטירינג מקצועיים הכוללים מגשי אירוח לבופה, תוכלו לקבל את כל השירותים הנחוצים לתכנון וארגון אירוע איכותי וטעים בבית. מגשי אירוח טריים, אשר הוכנו מראש, יגיעו אליכם עד הבית לפני ההגעה של האורחים לאירוע. האורחים שלכם יהנו מאוכל טרי, מעוצב על-ידי שף מקצועי ומנוסה וממבחר גדול של מאכלים אשר יתאימו לכל אורח.

    קייטרינג לא כשר מומלץ

    אם אתם מחפשים קייטרינג לא כשר, מומלץ לכם לפנות לשירותי הקייטרינג 'השף בקופסא'. צוות שירותי הקייטרינג 'השף בקופסא' ילווה אתכם בבחירת המנות לאירוע מהתפריטים המגוונים והאיכותיים של השף יובל רוזנן. השף יובל רוזנן, בוגר בית הספר הגבוה לבישול צרפתי ESCF Ferrandi בפריז, מציע לכם מגשי אירוח מהממים ומעוצבים על-פי שיטת הטרטר הפריזאי המציע מגשי אוכל מעוצבים עד הפרט האחרון, המוגשים טריים ללא צורך בחימום או בהכנה בבית שלכם.

    קייטרינג לאירוע בבית של שירותי הקייטרינג 'השף בקופסא'

    מעוניינים לשריין תאריך לשירותי קייטרינג לאירוע בבית? שירותי הקייטרינג 'השף בקופסא' ישמחו לתאם לכם את מועד ההכנה של מגשי האירוח במיוחד לאירוע שלכם. בעת הפנייה לשירותי הקייטרינג 'השף בקופסא', תוכלו לבחור את המאכלים המתאימים לכם ביותר מהתפריטים הנפלאים המופיעים באתר.

    ספרו לי על האירוע שלכם

    לשריון תאריך ולשיחת ייעוץ אישית איתי ללא התחייבות השאירו כאן הודעה



      או התקשרו אלי לישיר
      054-751-4061
      בין השעות 9:00-18:00