ספרו לי על האירוע שלכם

לשריון תאריך ולשיחת ייעוץ אישית איתי ללא התחייבות השאירו כאן הודעה



    או התקשרו אלי לישיר
    054-751-4061
    בין השעות 9:00-18:00
    לחצו כאן לקרוא עוד אודות האחריות להתלהבות האורחים

    לפעמים נמאס לבשל. לפעמים זה באמת נמאס. גם אם זה לארוע קטן בבית. סתם חברים או משפחה גדולה. 15 אנשים, 20 אנשים. לא יותר. עוד פעם לחשוב מה לעשות? עוד פעם ללכת לסופר אחרי העבודה ולקנות ולקנות? עוד פעם להשבית את עצמיכם ואת ביתכם לטובת בישול אין סופי? למרות ההנאה שבזה ובסוף, עוד פעם אותם סוגי אוכל? למרות שאתם בטח אוהבים לבשל, לעיתים החיים שלנו כל כך עמוסים שכבר לא ניתן. או שרוצים לנסות משהו אחר. אוכל אחר, רעיון אחר.

    אם תיארתי אתכם נכון אבל אתם כן אוהבים להיפגש מידי פעם או לארוע או סתם עם חברים ולא רוצים לוותר, יש לי את הפתרון המושלם. ישנן חברות קייטרינג כמו לדוגמה השף בקופסה שהוקמו בדיוק בשביל אנשים כמוכם. אלו האוהבים להיפגש ביחד ולאכול טוב אבל לא בנויים כל פעם להתעסק את ההתעסקות הבלתי נגמרת בהכנת האוכל. זה מעייף מאד לעיתים.

    האם יש פיתרון לקייטרינג לאירוע קטן? בטח שיש!! כאמור, חברות קייטרינג כמו השף בקופסה ואחרות מתמחות במתן שירות זה. כיבוד לארועים בבית, קייטרינג לאירוע בשבת או ערב שישי ובאופן כללי, קייטרינג לארוע קטן. כל מה שיידרש מכם הוא להיכנס לרשת, לאתר חברות קייטרינג מסוג זה, ליצור קשר והשאר כמו שאומרים "היסטוריה". ברגע שתעברו על אופציות התפריטים והנראות שלהם, תדעו מייד שעשיתם את הדבר הנכון. מחפשים קייטרינג לארוע בשבת? כנסו לאתר של חברה כמו השף בקופסה או אחרות ותגלו עולם ומלואו בתחום הקולינרי. וחוץ מנושא התשלום, אתם יכולים לבחור ביחד עם השף את התפריט הנכון עבורכם, חם, קר, צמחוני, בשרי, עם או בלי קינוחים ועוד ועוד..והבטחתם לעצמיכם ארוע מושלם. לכו לנוח וחכו לאורחים.  

    מה שתיארתי זהו הפתרון האולטימיבי לקייטרינג לאירוע קטן בביתכם. אין קניות, אין בזבוז זמן, אין בישולים, אין נקיונות, אין עייפות אבל יותר מהכל אין פאשלות. זה ממש WIN WIN מבחינכתם המחפשים כיבוד לארועים בבית שלכם. מינימום עבודה ומקסימום תוצאות. הרמתם טלפון וקיבלתם בביתכם בופה של מלון 5 כוכבים מבלי לצאת לחופשה. כיף גדול. רציתם קייטרינג לארוע קטן שאתם מארגנים? קיבלתם ארוע נוצץ שלא יישכח כל כך מהר. בהצלחה בארוע.

    ספרו לי על האירוע שלכם

    לשריון תאריך ולשיחת ייעוץ אישית איתי ללא התחייבות השאירו כאן הודעה



      או התקשרו אלי לישיר
      054-751-4061
      בין השעות 9:00-18:00