ספרו לי על האירוע שלכם

לשריון תאריך ולשיחת ייעוץ אישית איתי ללא התחייבות השאירו כאן הודעה



    או התקשרו אלי לישיר
    054-751-4061
    בין השעות 9:00-18:00
    לחצו כאן לקרוא עוד אודות האחריות להתלהבות האורחים

    כולם יודעים זאת, האוכל מהווה את האטרקציה המרכזית בכל אירוע גדול או קטן. בעקבות כך, ניתן לראות כי קייטרינג לאירוע קטן הפך להיות שירות מבוקש ונפוץ במיוחד בקרב ישראלים רבים. ככל ששירותי קייטרינג לאירוע קטן יהיו מגוונים ועשירים יותר, כך אתם והאורחים שלכם תהיו מרוצים יותר ותסיימו את האירוע עם תחושה טובה במיוחד. אין ספק כי קייטרינג לאירועים קטנים נועד להעניק פתרון מקצועי ואפקטיבי עבור כל מה שקשור לאוכל, קינוחים, ושתייה במהלך האירוע שלכם, ולחסוך לכם זמן יקר. מדובר על שירות מקצועי אשר כולל הקמה של עמדות האוכל, מזון טרי ואיכותי מחומרי הגלם האיכותיים ביותר, וליווי אישי לאורך כל הדרך. השף בקופסה מתמחים בשירותי קייטרינג עבור בראנץ' בבית, אירוע קטן בבית, ברית בבית ועוד מגוון רחב של אירועים ושמחות.

    בראנץ' בבית

    שירותי קייטרינג חלבי עבור בראנץ' בבית יכול לפנות לקהל רחב במיוחד, כאשר האוכל החלבי מתאים גם לצמחוניים וגם לשומרי הכשרות ואהוב במיוחד על רבים. מדובר על קייטרינג נפוץ ומבוקש במיוחד, אשר יכול לקלוע לטעם של כל אחד. כמו כן, קייטרינג הינו שירות מקצועי אשר מתבצע על ידי הטובים בתחום, כך שאתם תוכלו ליהנות מהאירוע שלכם מהאורחים, המשפחה והחברים בראש שקט וללא דאגות.

    אירוע קטן בבית

    גם אם מדובר באירוע גדול או אירוע קטן בבית, כל אירוע צריך שיהיה בו אוכל טעים, איכותי וטרי. שירותי קייטרינג מקצועיים נועדו להעניק מענה ופתרון אפקטיבי ומקצועי עבור כל הקשור לתחום האוכל במהלך האירוע, ולהתאים את הטעמים בהתאם לדרישות ולצרכים של כל לקוח באופן אישי. ניתן לראות כי יותר ויותר ישראלים בוחרים באפשרות של קייטרינג מקצועי, על מנת ליהנות מראש שקט במהלך האירוע, וכמובן על מנת לספק לאורחים שלהם את הטוב ביותר, כך שהאירוע יהיה מיוחד ובלתי נשכח.

    ברית בבית

    שירותי קייטרינג עבור ברית בבית הינם חשובים ומהותיים במיוחד על מנת לאפשר לאירוע לזרום באופן חלק, ללא תקלות, ולהעניק את הטוב ביותר עבור האורחים. השף בקופסה מתמחים במגוון רחב של שירותי קייטרינג, ומציעים לקהל הרחב שירות מותאם אישית, איכותי ומקצועי. כמו כן, החברה עושה שימוש בחומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר בכל יום מחדש על מנת לשמור על תוצר ברמה הגבוהה ביותר.

    ספרו לי על האירוע שלכם

    לשריון תאריך ולשיחת ייעוץ אישית איתי ללא התחייבות השאירו כאן הודעה



      או התקשרו אלי לישיר
      054-751-4061
      בין השעות 9:00-18:00