ספרו לי על האירוע שלכם

לשריון תאריך ולשיחת ייעוץ אישית איתי ללא התחייבות השאירו כאן הודעה



    או התקשרו אלי לישיר
    054-751-4061
    בין השעות 9:00-18:00
    לחצו כאן לקרוא עוד אודות האחריות להתלהבות האורחים

    נולד לכם תינוק קטן וחמוד? מזל טוב! אחת השאלות הגדולות שצצות מייד לאחר הלידה, היא האם לערוך את ברית המילה באולם או בבית. אחת הסיבות המוצדקות לערוך את ברית המילה בבית, היא הקושי הפיזי של האישה לאחר הלידה. על מנת שתוכלו להקל על האישה אשר כרגע עברה את הלידה של התינוק, אירוח הברית בבית יהיה פתרון מצויין.

    לבית שלכם אתם יכולים להזמין רופא או מוהל לבצע את טקס הברית, ואת האוכל תוכלו להזמין משירותי קייטרינג לברית בבית. בדרך כלל, לברית מגיעים חברים ומשפחה וממלאים את כל הבית באנשים. לכן, כדאי להזמין שירותי קייטרינג המציעים לכם מגשי אירוח מוכנים להגשה על שולחן בופה.

    מגשי האוכל של קייטרינג מקצועי נעשים בידי שף ביום האירוע והאוכל מגיע טרי טרי ישר אל שולחן האירוח בבית שלכם. השבוע הראשון לאחר לידת התינוק הוא לא קל לאף הורה, במיוחד עם יש עוד ילדים בבית. בכדי שתוכלו להוריד מכם את כל עניין הכנת האוכל, ההגשה ושטיפת הכלים, אתם יכולים להזמין מגשי אוכל קרים המוכנים מיד לאכילה ואינם נדרשים לחימום לפני ההגשה. בדרך זו, לא תצטרכו להגיש בעצמכם את האוכל לאורחים אלא האוכל יונח על שולחן בופה לנוחות כל האורחים המגיעים לאירוע החשוב של הולדת הבן.

    כיבוד לברית בבית

    מעוניינים בכיבוד לברית בבית ולא בארוחה גדולה? מגשי האירוח המוכנים הם הפתרון המושלם עבור ברית המילה של התינוק שלכם. המאכלים מגוונים, מלאי טעמים שונים ומוגשים בעיצוב יפה לעין ומתאימים ככיבוד קל ונוח לעיכול.

    קייטרינג לבריתה בבית

    מלבד אירועי ברית, גם לאירועי בריתה כדאי להזמין מגשי אירוח הנעשים בידי שף. קייטרינג לבריתה בבית כדאי להזמין משירותי הקייטרינג 'השף בקופסה', המציעים מבחר מדהים של מגשי אירוח מוכנים להגשה, כולל סלטים טריים ומיוחדים ולחמים איכותיים לאירוח מושלם. מגשי האירוח המעולים של 'השף בקופסא' מתאימים לקייטרינג לברית בבית, לאירוע בריתה ולכל אירוע משפחתי משמח.

    קייטרינג לברית בבית עם מגשי האירוח של השף יובל רוזנן – 'השף בקופסה'

    השף יובל רוזנן הקים את שירותי הקייטרינג 'השף בקופסה' במטרה להנגיש את אירוח הקייטרינג לכל אחד בצורה קלה ופשוטה. השף יובל רוזנן מספק למאות לקוחות בכל שנה מגשי אירוח משובחים מהמטבח החלבי והמטבח הבשרי. להזמנה של שירותי הקייטרינג של 'השף בקופסה', השאירו את הפרטים האישיים שלכם באתר האינטרנט ונציג יחזור אליכם בהקדם לקבוע יחד איתכם את התפריט לאירוע.

    ספרו לי על האירוע שלכם

    לשריון תאריך ולשיחת ייעוץ אישית איתי ללא התחייבות השאירו כאן הודעה



      או התקשרו אלי לישיר
      054-751-4061
      בין השעות 9:00-18:00