ספרו לי על האירוע שלכם

לשריון תאריך ולשיחת ייעוץ אישית איתי ללא התחייבות השאירו כאן הודעה



    או התקשרו אלי לישיר
    054-751-4061
    בין השעות 9:00-18:00
    לחצו כאן לקרוא עוד אודות האחריות להתלהבות האורחים

    חוגגים לילד בר מצווה? בשלבי תכנון האירוע המרגש לילד שלכם, מגיע הרגע בו תצטרכו לבחור בשירותי קייטרינג לבר מצווה. מכל שירותי הקייטרינג הקיימים היום, אחד השירותים הייחודים שניתן לשכור לאירוע בר מצווה הוא מגשי אירוח מוכנים. אירועי בר המצווה של השנים האחרונות שמים דגש רב על האטרקציות לילדים המגיעים לאירוע.

    האירוע הוא קודם כל עבור הילד שלכם שמעוניין שכל החברים שלו יהנו מכל רגע באירוע. אם אתם מעוניינים להשקיע בחוויה של הילדים המגיעים לאירוע בר המצווה, מגשי אוכל מעוצבים וטעימים היא הדרך הטובה ביותר לעשות זאת, והיא מאפשרת דינמיות של ונוחות עבור הילדים המגיעים עם הרבה אנרגיות חיוביות.

     

    מגשי אירוח מעוצבים יספקו לאורחים באירוע חוויה של אירוע מושקע, איכותי ומלא בטעמים. מגוון המאכלים הרחב של מגשי האירוח המוכנים, ישדרגו את אירוע בר המצווה בצורה מושלמת, והילדים ובני המשפחה המוזמנים יהנו מכל רגע.

    אוכל לבר מצווה בבית

    מעוניינים לערוך את אירוע בר המצווה בבית שלכם? עשיתם החלטה מצויינת! בר מצווה בבית יאפשר לכם לחסוך בעלויות של אולם אירועים ויאפשר לכם להזמין רק את האנשים הקרובים ביותר אליכם לאירוע המשמח והמרגש. אוכל לבר מצווה בבית מומלץ להזמין בצורת בופה, ולספק לאורחים חוויה נעימה ונוחה ביותר. באמצעות מגשי אירוח מעוצבים ומוכנים, תוכלו לחסוך את הניקיונות במטבח ופשוט להניח את המגשים ביום האירוח על השולחנות בבית.

    בת מצווה בבית 

    מלבד אירוע בר מצווה בבית, גם אירוע בת מצווה בבית אפשר לערוך באופן מושלם עם קייטרינג מגשי אירוח מוכנים. לאירוע מדהים וטעים בבית לבר מצווה או בת מצווה, אתם מוזמנים לפנות לשירותי הקייטרינג 'השף בקופסא'. שירותי הקייטרינג של 'השף בקופסא' פועלים כבר מעל עשור בכל רחבי הארץ, ומספקים שירות קייטרינג ייחודי ביותר המספק לכם מגשי אוכל מדהימים ומעוצבים, מוכנים להגשה מיידית על שולחן האורחים. המגשים נעשים בידי השף יובל רוזנין הותיק מספר שעות לפני האירוע שלכם, והמגשים מגיעים אליכם עד הבית לפני הגעת האורחים. האוכל מגיע טרי, מעוצב בצורה נהדרת ומספק מגוון טעמים מעולים!

    שירותי הקייטרינג 'השף בקופסא' מציעים – קייטרינג לבר מצווה

    להזמנה של מגשי השף של קייטרינג 'השף בקופסא', אתם מוזמנים ליצור קשר דרך אתר האינטרנט של שירותי הקייטרינג. אם אתם מעוניינים בקייטרינג לבר מצווה או בת מצווה, מגשי השף של שירותי הקייטרינג 'השף בקופסא' יספקו לכם חווית טעמים נפלאה במיוחד לאירוע שלכם!

    ספרו לי על האירוע שלכם

    לשריון תאריך ולשיחת ייעוץ אישית איתי ללא התחייבות השאירו כאן הודעה



      או התקשרו אלי לישיר
      054-751-4061
      בין השעות 9:00-18:00