ספרו לי על האירוע שלכם

לשריון תאריך ולשיחת ייעוץ אישית איתי ללא התחייבות השאירו כאן הודעה



    או התקשרו אלי לישיר
    054-751-4061
    בין השעות 9:00-18:00
    לחצו כאן לקרוא עוד אודות האחריות להתלהבות האורחים

    למרות שבת מצווה הוא לא ארוע תלוי מסורת יהודית, יותר ויותר משפחות עורכות בת מצווה לבנותיהן כאשר הן מגיעות לגיל 12. אישית, אני חושב שכל יום הולדת היא ארוע משמח של עוד שנת חיים וצמיחה אבל כמו שלבנים יש יום הולדת אחת מעל לכולם כך גם ראוי שתהיה כזאת גם לבנות המין השני.

    אך מכיוון שארוע זה אינו תלוי מסורת מקראית יהודית, בד"כ הארוע זוכה להתייחסות יותר אינטימית. בכלל, המון משפחות פשוט מעדיפות אנטימיות ע"פ ארועים גדולים ורועשים שתוכלתם היא להביא כמה שיותר אנשים שאנחנו לא מכירים בכדי להתפאר בכמה אורחים היו לנו בניגוד לארועים של אחרים שבהם השתתפו פחות. כמו עוד תחומים בחיינו אנחנו רוצים להראות שלנו "יש יותר גדול".

    אנחנו העדפנו אינטימיות וארוע ביתי אבל לתת דגש בעיקר על האוכל. כמות בדרך כלל באה על חשבון איכות ואנחנו הורדנו בכמות המוזמנים ואנחנו רוצים להרים מאד את איכות הקייטרינג לבת מיצווה. ישנן חברות שהוקמו בדיוק עבור משימה זאת. אספקת כיבוד לבת מיצווה בבית כמו לעוד ארועים דומים. השף בקופסה היא דוגמה מצויינת לכך. מחפשים קייטרינג לאירועים קטנים?. הגעתם למאמר הנכון ולחברה הנכונה. רמת הקייטרינג לבת מיצווה בבית יכולה ממש "לעשות" את הארוע לבלתי נשכח. חבורת כמו השף בקופסה יודעות להציע תפריט צמחוני או רגיל, צבעוני, מגוון וטרי טרי. אם החלטתם על קייטרינג לבת מיצווה בבית ולא לבשל לבד, שהיא החלטה מצויינת, אזי אחד הבעיות שיכולות להיווצר היא פגיעה בטריות האוכל. הרי אנחו לא יודעים מתי האוכל בושל, טוגן ונאפה ויש סיכוי שהוא יגיע אליכם לא טרי. לעיתים זה קורה. חברות כמו השף בקופסה, במידה והזמנתם מהן, קייטרינג לאירועים בבית הן ייחודיות בכך שהן מכינות את כל האוכל מאד מאד קרוב לזמן הארוע. פשוט משקיעות במספר השפים בזמן קצר ואז מספיקות להכין את מיטב האוכל וגם שיהיה בשיא הטריות שלו. אז אל דאגה, הכיבוד לבת מיצווה שהזמנתם יהיה לא רק טעים, מזין, בעל כל הטעמים האפשריים, צבעוני לעיניים טעים לחיך, הוא יהיה גם טרי מאד ומוכן למאכל. הגיע היום המיוחד עבור ביתכם? נדרשים לקייטרינג לבת מיצווה? אתם יודעים כבר מה לעשות.

     

    ספרו לי על האירוע שלכם

    לשריון תאריך ולשיחת ייעוץ אישית איתי ללא התחייבות השאירו כאן הודעה



      או התקשרו אלי לישיר
      054-751-4061
      בין השעות 9:00-18:00