ספרו לי על האירוע שלכם

לשריון תאריך ולשיחת ייעוץ אישית איתי ללא התחייבות השאירו כאן הודעה



    או התקשרו אלי לישיר
    054-751-4061
    בין השעות 9:00-18:00
    לחצו כאן לקרוא עוד אודות האחריות להתלהבות האורחים

    מגשי אירוח – הדרך הטובה ביותר לקייטרינג למסיבה בבית!

     

    אם את עורכת מסיבה לחברות עם בני הזוג שלהם והילדים, כדאי שתכירי את מגשי האירוח המוכנים הנעשים על-ידי שף מקצועי ביום האירוע שלך. מגשי האירוח מגיעים מהמטבח החלבי והמטבח הבשרי לבחירתך, וניתן גם לשלב בין השניים. מנות השף מגיעות בעיצוב מרהיב ומושך את העין ומספקות לאורחים שלך חוויה קולינרית כמו במסעדה יוקרתית בפריז.

     

    הבחירה בין המאכלים במגשי האירוח נעשית מראש מתפריטים איכותיים ומגוונים. יודעת כמה אורחים יגיעו לערב החגיגי? בהתאם למספר האורחים, תוכלי לבחור את המגוון המתאים ביותר לאירוע, אם זה בסגנון בופה או בישיבה מסביב לשולחן עם האורחות והאורחים שלך. ההגשה בצורת בופה יכולה להתאים לכל אירוע, והאורחים שלך יהנו משולחן ערוך בכל טוב ממאכלים איכותיים הכוללים גבינות, דגים, בשר, ירקות טריים וסלטים עשירים ומיוחדים.

     

    קייטרינג בשבת

     

    חלק גדול מהאנשים המארחים בביתם, מעדיפים לארח ביום שבת. שירותי קייטרינג רבים, ובעיקר הכשרים מביניהם אינם עובדים ביום שבת, ולכן לא תמיד קל למצוא קייטרינג בשבת. עם שירותי הקייטרינג של 'השף בקופסא', תוכלי לקבל את כל המאכלים טריים מאותו יום, גם ביום שישי ושבת. צוות שירותי הקייטרינג 'השף בקופסא' דואג להכין את המנות לאירוע באותו היום, גם אם זה נערך ביום שישי, שבת או במהלך חג.

     

    הכנה של מגשי אירוח בהתאמה אישית

     

    בכדי שהמסיבה שלך בבית תצא יותר ממושלם, צוות שירותי הקייטרינג 'השף בקופסא' יבנה לך את מגשי האירוח במיוחד לסגנון ולטעם שלך. מעוניינת בדגים מעושנים במגשים? רוצה לראות שילוב של סוגי גבינות עם לחמים טריים? מגשי האירוח בהתאמה אישית יספקו לך שלל אופציות נפלאות לאירוח, ואת תצטרכי רק לבחור את השילוב המתאים לך ביותר של מנות טעימות ומעוצבות. קייטרינג למסיבה בבית של 'השף בקופסא' הוא המומלץ ביותר וניתן לבצע הזמנה של מגשי 'השף בקופסא' לכל יום בשבוע.

     

    שירותי הקייטרינג 'השף בקופסא' מציעים לכם – קייטרינג למסיבה בבית

     

    מתלבטת אילו מנות לבחור מהתפריט המופיע באתר? לאחר שתפני לצוות שירותי הקייטרינג 'השף בקופסא', לא תצטרכי יותר להתלבט! התקשרי עכשיו למספר הטלפון המופיע בראש הדף, והשף יסייע לך בבחירת מגשי האירוח המתאימים ביותר למסיבה שלך!

     

    ספרו לי על האירוע שלכם

    לשריון תאריך ולשיחת ייעוץ אישית איתי ללא התחייבות השאירו כאן הודעה



      או התקשרו אלי לישיר
      054-751-4061
      בין השעות 9:00-18:00