ספרו לי על האירוע שלכם

לשריון תאריך ולשיחת ייעוץ אישית איתי ללא התחייבות השאירו כאן הודעה



    או התקשרו אלי לישיר
    054-751-4061
    בין השעות 9:00-18:00
    לחצו כאן לקרוא עוד אודות האחריות להתלהבות האורחים

    כבר רואים את זה באופק, עוד חודש נשאר לאירוע שאתם מארגנים ליום החתונה ה30 שלכם. אירוע חשוב מאד מאד בשבילכם. איפה הוא יהיה, את מי מזמינים והכי חשוב, איזה אוכל להגיש. רשימת המוזמנים מתארכת ומגיעה כבר ל 50 איש. כלומר, נדרש לספק אוכל ואוכל מצויין ל50 איש ואולי יותר. זאת אומרת קייטרינג לאירועים קטנים.

    החלטתם שהארוע יהיה בסלון המשותף של הבניין שיכול להכיל 50 איש בלי בעיה. רשימת ההזמנות כבר גובשה ואכן, מספר האורחים יגיע ל50. השעה היא שעת ערב ואתם מחפשים קייטרינג ל50 איש, תפריט לא כבד. אבל כזה שיהפוך את האירוע לעוד יותר לא נשכח.

    אתם מחפשים משהו מיוחד. הייתם כבר בעשרות ארועים והאוכל, אל אף שתמיד טעים, קצת משעמם. אותן מנות קרות, מנות ראשונות, עיקריות וכן אלאה. אתם רוצים שאנשים יבואו ויגידו וואו. מי זאת חברת הקייטרינג ששכרתם. ואתם תענו "השף בקופסה. שכרנו אותם עפ"י המלצה חמה שקיבלנו דרך הרשת, נכנסו לאתר שלהם ואחרי חצי דקה החלטנו". כן, חברת השף בקופסה כמו אחרות מציעה תפריט מלהיב, מלא בטעמים שונים ומיוחדים, ניראות האוכל היא מהממת, טריותו היא כזאת שכאילו יצא מין התנור עכשיו והוא משלב מצד אחד אוכל שאולי אף פעם לא הכרתם וכזה שאחרי שתאכלו אותו, תצאו עם הרגשת קלילות ולא מלאות כמו שקורה בהרבה אירועים. אם אתם מחפשים קייטרינג לאירוע בבית,  ואם אתם מחפשים אוכל לארוע שלכם שהוא לא רק אוכל אלא גם חוויה. צרו מייד קשר. הזמן עובר מהר.

    גם אם אתם סתם מחפשים כיבוד לאירוע בבית. כיבוד שהוא חוויה למשתתפים. כיבוד שלא פגשתם אפילו במלונות הטובים שבהם הייתם במהלך השנים, אזי תמצאו כל זאת עם חברות כמו השף בקופסה. הזמנתם מהם כיבוד לאירוע בבית? זהו. הסתיים תפקידכם. שעה לפני האירוע יגיע השף עם הקופסה או הקופסאות עם הכיבוד שהזמנתם, יעזור לכם לפרוק ולסדר הכל על השולחן, יסביר לכם על כל מנה ומנה ואתם באמת תהיו אסירי תודה. כל מה שיישאר לכם זה לקבל את האורחים המופתעים מהכיבוד המרשים.

    אתם נדרשים לקייטרינג ל50 איש או כל אירוע אינטימי אחר בבית? אתם יודעים כבר מה לעשות. בהצלחה.

    ספרו לי על האירוע שלכם

    לשריון תאריך ולשיחת ייעוץ אישית איתי ללא התחייבות השאירו כאן הודעה



      או התקשרו אלי לישיר
      054-751-4061
      בין השעות 9:00-18:00