ספרו לי על האירוע שלכם

לשריון תאריך ולשיחת ייעוץ אישית איתי ללא התחייבות השאירו כאן הודעה



    או התקשרו אלי לישיר
    054-751-4061
    בין השעות 9:00-18:00
    לחצו כאן לקרוא עוד אודות האחריות להתלהבות האורחים

    כשאתם חושבים לארח אנשים בבית, תחשבו 'פינגר פוד' Finger Food! פינגר פוד זו דרך הגשה המתאימה למסיבות קוקטיילים ומספקת דרך נפלאה ליצור אינטרקציה בין האורחים במסיבה. האוכל מוגש במנות קטנות הנוחות לאכילה ביד אחת, כשביד השנייה תוכלו להחזיק את המשקה שלכם בנוחות ובהנאה. הכיף הגדול בפינגר פוד נמצא בטעמים הנפלאים בכל ביס. מכיוון שיש מגוון מאכלים קטנים עם טעמים שונים, כל ביס הוא חוויה בפני עצמה!

     

    קייטרינג פינגר פוד למסיבה אפשר למצוא בשירותי קייטרינג מקצועיים המתמחים בהכנה של מגשי אירוח לאירועים. במקום להשתמש במטבח שלכם להכנה של המאכלים לאירוע, אתם יכולים להינות ממאכלים איכותיים העשויים על-ידי שף מקצועי ומוערך באמצעות מגשי אירוח מוכנים. בדומה לאירוח בסגנון פריזאי צרפתי, המגשים מלאים במאכלים קטנים וקרים המגיעים טריים עד הבית שלכם לפני ההגעה של האורחים לאירוע.

     

    תכנון אירוע בבית

     

    יותר ויותר אנשים מבינים את היתרון בעריכה של מסיבה בבית. לארח בבית זו התחושה הנוחה ביותר לכל מארח, ולאחר המסיבה כל מה שנותר לכם לעשות הוא פשוט לסיים את הערב וללכת לישון עם חיוך גדול ובטן שבעה. תכנון אירוע בבית ניתן לעשות לבד בעצמכם, או לחילופין לפנות לחברת קייטרינג מקצועית ולתת לה לעשות את כל העבודה מ-א' עד ת'. אם המסיבה היא קטנה יחסית ואתם לא מעוניינים במלצרים, תוכלו לחסוך בעלויות ולהזמין מגשי אירוח המוכנים להגשה מיידית בשולחן. צוות חברת הקייטרינג מגיע עד אליכם עם המגשים המוכנים ולכם נותר רק להניח אותם על שולחן האירוח לפני שהאורחים מגיעים למסיבה.

     

    מגשי אירוח של השף יובל רוזנן

     

    הרעיון להגשת מאכלים קטנים ואיכותיים במגשי אירוח לבית, פותח על-ידי השף הותיק יובל רוזנן ('השף בקופסה'). השף יובל רוזנן הוא בעל ניסיון רב בעבודה בתור שף במטבחים שונים וייחודיים במסעדות יוקרתיות בעיר פריז. מגשי האירוח הטעימים של השף יובל רוזנן מגיעים אליכם מוכנים כמו באירוח הטרטר הפריזאי המגיע מהמעדניות של העיר הצרפתית.

     

    שירותי הקייטרינג 'השף בקופסה' מציע – קייטרינג פינגר פוד למסיבה

     

    החלטתם להזמין קייטרינג פינגר פוד למסיבה? עשיתם החלטה נכונה! שירותי הקייטרינג 'השף בקופסה' של השף יובל רוזנן יספקו לכם את מגשי האירוח הטעימים והטובים ביותר בסגנון פינגר פוד, לאירוע מושלם ומלא טעמים נפלאים!

    ספרו לי על האירוע שלכם

    לשריון תאריך ולשיחת ייעוץ אישית איתי ללא התחייבות השאירו כאן הודעה



      או התקשרו אלי לישיר
      054-751-4061
      בין השעות 9:00-18:00