יד של שף
בכל מנה

אירועים ביתיים בהתאמה אישית

אירוח אינטימי בבית

לחצו כאן לקרוא עוד אודות האחריות להתלהבות האורחים

קייטרינג לאירועים פרטיים
אירוח אינטימי בבית

יד של שף בכל מנה
קייטרינג לאירועים קטנים בהתאמה אישית

אירוח של חברים קרובים ומשפחה זו קודם כל הזדמנות להעניק לאורחים, וגם לך, זמן איכות, וחוויה נעימה ומפנקת. כמה טוב אילו שף מומחה בקייטרינג לאירועים פרטיים היה מתכנן איתך תפריט בסטנדרטים שלך, וגם מבשל עבורך.

למרות שאירועים מצומצמים נתפסים בהתחלה כפשוטים, הפרטים הקטנים הם אלה שדורשים טרחה מרובה והם אלה שיקבעו האם התוצאה תענה על הציפיות שלך ואף תעבור אותן.

בדיוק כדי לעזור לך בכך יצרנו את שירות האירוח האינטימי של השף בקופסה –קייטרינג לאירועים פרטיים- פתרון מדויק שחוסך טרחה ומבטיח את התמוגגות האורחים. השירות של השף בקופסה מתחיל בשיחת ייעוץ עם השף, בה בוחרים תפריט ביחד. אחד מאיתנו יגיע אלייך הביתה כשעה לפני בוא האורחים, גם בשבת, עם המנות הטריות והנפלאות, מוכנות ומזומנות לרגש את האורחים שלך.

יש קייטרינג לאירועים פרטיים, ויש את השף הקופסה

השף בקופסה הוא הפתרון המושלם לאירוע קטן, אישי ולא מעונב. קייטרינג לאירועים פרטיים בתכנון אישי שמגיע עד הבית הוא המתכון שלנו לאירוח בסטנדרט שלך. תחושת הוואו של האורחים היא ההבטחה שלנו.

מאות לקוחות מרוצים שמחים לספר לנו על הצלחת האירוח, האווירה החגיגית והתלהבות האורחים. ועל זה אנחנו אפילו נותנים אחריות.

אנחנו רוצים לשמוע על האירוח שלך. בשיחת ייעוץ אישית – חינם וללא כל התחייבות – אנו נתכנן ביחד את האירוח המושלם עבורך.

ספרו לי על האירוע שלכם

לשריון תאריך ולשיחת ייעוץ אישית איתי ללא התחייבות השאירו כאן הודעה



    או התקשרו אלי לישיר
    054-751-4061
    בין השעות 9:00-18:00

    אנחנו רוצים לשמוע על האירוע שלך. התקשרו עוד היום לברר פניות בתאריך האירוע שלכם. בשיחת ייעוץ אישית – חינם וללא כל התחייבות – נבדוק יחד אם השף בקופסה הוא הפתרון המתאים לאירוע בר/בת מצווה מושלם עבורך.

    לשריון תאריך לאירוע ומידע נוסף, השאירו פרטים והשף יחזור אליכם

      לקבלת הצעת מחיר ללא שיחה

      אפרת שביט
      14/05/2023

      בשיחת טלפון עם יובל, ידעתי שמצאתי את האדם שיהיה אחראי לקייטרינג בבר המצווה של בני. השקט, המקצועיות והסבלנות היו משיחת הטלפון ועד לסוף הבר מצווה עם הצוות שהיה אחראי( 2 בחורות מקסימות ומקצועיות). האוכל היה הכי טעים שיש , צבעוני והמגוון ענה על הצרכים של כולם. ממליצה בחום ומחכה כבר לפעם הבאה שנקיים ארוע כי נושא הקייטרינג כבר סגור:-). קל להמליץ על איכות ומקצועיות שכזו.

      Tal Martinotti
      31/03/2023

      התקלנו את יובל בהתראה של מספר ימים לאירוע של 25 אנשים. הוא עשה מעל ומעבר, במקצועיות שיא לתת לנו מענה לצרכים ולדרישות של האירוע. ביום האירוע עצמו הקדים להגיע, עבד ועזר בסבלנות וברוח נעימה ומרגיעה. האוכל עצמו היה אסטתי, מוקפד והכי חשוב - טעים ברמות.

      Lior Lahan
      26/02/2023

      אירוע בר מצווה שבת בצהריים. האוכל היה פשוט מצויין, גם הפטיפורים , גם הסלטים והלחמים וגם העיקריות. הקינוחים בכלל היה ׳הצגה׳ , פשוט מצויין.

      Sarit Hershkovitz
      23/12/2022

      אוכל מעולה, מוגש יפה, טעים ומכובד. יתרון גדול שנותן פתרון גם לימי שבת. הרבה אפשרויות לבחור מהן. תודה !

      Julia Rabinovich
      10/11/2022

      .הזמנו אוכל לאירוע של 35 איש. יובל הגיע בזמן, סידר כל הפלטות ועשה הכנות אחרונות לסלטים. גם קבלנו הדרכה לגבי תיבול והגשה של המנות החמות.כל האוכל היה מאוד טעים, יפה ומיוחד. זה הפך את האירוע שלנו לשונה והוסיף לאווירה חגיגיות. תודה רבה!

      צביקה שטרן
      18/10/2022

      היעוץ בטרם הזמנה, עמידה בלו"ז, איכות המזון, אסתטיות ההגשה הכל נפלא וזאת בנוסף לכך שהמזון טרי וטעים מאוד.

      ענבל גלבר
      24/09/2022

      השף בקופסא עשה לנו קייטרינג לארוע ביתי חלבי. היה מצוין! אוכל טעים, מוקפד, בשפע ומכל הלב. מוגש יפה. המלצרים היו אדיבים וראש גדול. מומלץ בחום

      Ora Gilichinsky
      11/09/2022

      אפילו לא יודעת איך לתאר את החוויה הנפלאה שזכינו בה בזכותכם. במילה אחת- מדהים. כל הפרטים הקטנים, מתחילת התיכון ועד סוף האירוע. חשבתם על הכל!!!! תודה

      שאלות נפוצות

      אין זה משנה אם האירוע שלכם מתוכנן לשעה של ארוחה קלה (בראנץ' / אחה"צ), או לשעה של ארוחה גדולה וכבדה (צהריים / ערב), במידה ואנחנו מתכננים לכם את התפריט – אנו ערבים לכך שכמות ומגוון המנות המוצעות יספיקו לכולם. איך? בזכות הניסיון הרב שצברנו בקייטרינג לאירועים קטנים אנו יודעים לבחור ביחד אתכם מתוך מגוון המנות העצום שהמטבח שלנו יודע להתקין. צורת ההגשה שלנו מאפשרת לכם המארחים ליהנות מהאירוע בדיוק כמו יתר האורחים שלכם מבלי לבלות זמן במטבח, בסידור והגשה.

      באירועים קטנים אנו חושבים שהאוכל מדבר בעד עצמו ואין צורך בעזרה חיצונית. במשלוח פרימיום הנציג שלנו מביא את האוכל עד אליכם, מסדר ופורס, מנחה לגבי חימום / קירור ועוזב את הבית כאשר הכל מוכן לקראת האורחים.
      באירועים של מעל 40 אורחים אנו יכולים להמליץ לכם לשכור מלצרים שיסדרו ויגישו את האוכל. בונוס נוסף שבתום האירוע הם יפנו את הכל ותקבלו חזרה את ביתכם נקי ומסודר.

      בשף בקופסה מי שמביא לך את האוכל הוא לא שליח, אלא אחד השפים שהכינו לך אותו. הוא ישמח להסביר על המנות ולעזור בארגון ההגשה.

      כל מנה ומנה מבושלת במטבח המקצועי שלנו בשעות שלפני האירוע שלכם. כן, גם הוא בשישי או שבת בבוקר. צוות השפים שלנו משכים קום ומבשל אוכל טרי ואיכותי כדי שהאירוע שלכם יהיה מוצלח.

      באתר של השף בקופסה תוכלו לראות תמונות של מגשי ההשף שלנו. נכון שהם חד פעמיים אך הקפדנו על נראות אלגנטית ביותר של המגשים עצמם ושל האוכל בתוכם.
      הגשת האוכל במגשים חוסכת לכם התעסקות בכלים ומבטיחה נראות מדויקת לאירוע שלכם.

      יחד עם זאת, תמיד ישנה אפשרות לסדר את האוכל בכילים שלכם או בכילים מושכרים לאירוע.

      מנות רבות בתפריט שלנו מוגשות בתוך מגשים שנראים מצויין וחוסכים לכם את הכלים.
      מבחינת כלי אוכל, ניתן להוציא את מה שיש בבית, או להגיש בחד פעמי (יש רמות שונות, ואנחנו כמובן גם יכולים לספק) או לשכור ציוד בתשלום מחברה חיצונית (גם את זה נשמח לעשות עבורכם כשירות).
      השף שלנו ישמח לייעץ ולבחור ביחד את הפתרון שהכי מתאים לכם ולסגנון האירוע שלכם.

      למעלה מ- 20 שנים השף יובל מתקין מנות עבור סועדים מקבוצות גיל ומגזרים שונים. כל אירוע שאליו אנו מוזמנים מהווה כרטיס ביקור עבורנו ולכן בכל פעם מחדש אנו מציבים בפני עצמנו סטנדרטים גבוהים של טעם ונראות ללא פשרות. בזכות זה, אנו מקבלים המלצות נלהבות ולקוחות שחוזרים להזמין אותנו שוב ושוב וממליצים עלינו בכל הזדמנות.
      באתר שלנו תוכלו לראות את מבחר המנות שאנו מציעים עם תיאור מילולי מדויק של מרכיבי המנה. כמו כן תוכלו להתרשם מתמונות וסרטוני וידאו של המנות ולקרוא ביקורות של לקוחות חדשים וותיקים שהזמינו אותנו להסעיד באירוע שלהם.
      בבניית התפריט השף יובל הולך אתכם יד ביד בבחירת המנות הכי מתאימות לאירוע לאורחים שלכם מתוך המגוון הגדול שלנו. אם בכל זאת תרצו לטעום לפני ביצוע ההזמנה, ניתן להזמין מגש לדוגמה – בתשלום, בתיאום מראש ובאיסוף עצמי מבית דגן. בסגירת ההזמנה נעניק לך זיכוי בגין עלות המגש לדוגמה.

      לבירור לגבי אירוע ושריון תאריך
      השאירו פרטים והשף יחזור אליכם!