למצוא את חברת הקייטרינג המתאימה לאירוע – טיפים לבחירה מוצלחת

תכנון אירוע, ובמיוחד בשנים האחרונות, מצריך התייחסות לפרמטרים רבים. המקום שבו ייערך האירוע, המועד, האטרקציות שישולבו בו, וכמובן – האוכל, את כל אלה צריך לבחור בקפידה ולוודא שיחד הם יוצרים את האירוע המושלם עם האווירה הנכונה. כשמחפשים שירותי קייטרינג חלבי לאירועים קטנים, כמו גם לאירועים בסדרי גודל אחרים, חשוב לבדוק מראש את הנקודות הבאות:

  1. איכות וטריות חומרי הגלם – אוכל טוב הוא אוכל המתבסס על חומרי גלם טריים ואיכותיים. על שני פרמטרים אלה – טריות ואיכות, אסור להתפשר ויש לוודא כי חברת הקייטרינג שבה בוחרים אכן שמה דגש על כך.
  2. מגוון המנות שמציע השירות – קייטרינג חלבי יכול לכלול מגוון עצום של אפשרויות. מאפים מסוגים שונים, סלטים בשלל של טעמים, דגים טובים, גבינות, פירות וקינוחים מרשימים. ככל שהמגוון הוא רחב יותר, ניתן לבנות תפריט המספק מענה מדויק יותר לאירוע ובעיקר – לאורחים. כדאי מאד לבדוק מול חברת הקייטרינג, ומוטב לעשות זאת כבר בשלבים המוקדמים של התכנון, מה כולל התפריט שלה, אילו מנות נחשבות ל"מנות הדגל" שלה, אילו יכולות להתאים בעיקר לאירועים קטנים וגם איך משלבים בין כולן.
  3. העלות – טווח המחירים עבור שירותים אלה הוא רחב. העלות נקבעת בהתאם למספר המשתתפים באירוע, בהתאם לאופיו, בהתאם לסוג המנות שבוחרים וחומרי הגלם שלהן ועוד. במקרה זה, פעמים רבות מחיר גבוה מעיד על איכות גבוהה גם כן, ולכן, ובמיוחד אם זהו פרמטר שאינכם מוכנים להתפשר עליו, מוטב לשלם לשירותי הקייטרינג מעט יותר.

זקוקים לשירותי קייטרינג חלבי לאירוע הקרוב, שאותו אתם מתכננים? מקצועיות, ניסיון וגם איכות חשובים לכם? בשף בקופסה היא הכתובת המתאימה לפנות אליה. לפרטים על התפריט וכל מה שכדאי וחשוב לדעת לפני ההזמנה, צרו קשר בטלפון 054-7514061